وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در حکمی ارسلان سالاری را به عنوان سرپرست دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی گیلان منصوب کرد.

به گزارش ایلنا ازر شت،وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در حکمی دکتر ارسلان سالاری را به عنوان سرپرست دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی گیلان منصوب کرد.

متن این حکم به شرح زیر است:

جناب آقای دکتر ارسلان سالاری

دانشیار محترم دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی گیلان

        به موجب این ابلاغ به عنوان سرپرست دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی گیلان منصوب می­شوید تا به یاری خداوند متعال و رعایت جوانب قانونی نسبت به انجام امور محوله اقدام نمائید.

        امید است با اتکال به خداوند منان در انجام شایسته وظایف با رعایت قانون­مداری، اعتدال­گرایی و منشور اخلاقی دولت تدبیر و امید موفق و سرافراز باشید.

قدردانی از خدمات دکتر یوسف زاده چابک

وزیر بهداشت همچنین در پیامی از خدمات دکتر یوسف زاده چابک در مدت تصدی مسئولیت ریاست دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی گیلان قدر دانی کرد.

متن این پیام به شرح زیر است:

برادر گرامی جناب آقای دکتر شاهرخ یوسف زاده چابک

خدمتگزاری در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران فرصتی مغتنم و نعمتی بزرگ است که خداوند متعال به بندگان برگزیده خویش عطا می‌فرماید. بدینوسیله از خدمات ارزشمند و تلاش مستمر و شایسته شما در مدت تصدی مسئولیت ریاست دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی گیلان صمیمانه تشکر و قدردانی می‌نمایم.

از خداوند متعال سلامتی، بهروزی و دوام توفیق شما را در خدمتگزاری به نظام اسلامی و مردم شریف ایران، در مناصب و جایگاه‌های دیگر خواستارم.

گفتنی است ارسلان سالاری متخصص قلب و عروق – فلوشیپ است و در دوران پروفسور برزیگر معاونت آموزشی دانشگاه علوم پزشکی را نیز برعهده داشته است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.