مسابقات جام رمضان هیأت کاراته استان گیلان به میزبانی هیأت کاراته شهرستان رشت در مرحله گروهی برگزار شد و چهره تیم های راه یافته به مرحله نیمه نهایی مشخص شدند.

به گزارش ایلنا از رشت، این مسابقات که در سالن آکادمی کاراته گیلان (کاراتَن) برپا شد، ۱۶ تیم از سراسر استان گیلان، در چهار گروه به رقابت پرداختند که در انتها تیم های راه یافته به مرحله نیمه نهایی مشخص شدند تا ظرف هفته های آینده چهره قهرمان را مشخص کنند.

رقابت های جام رمضان در بخش کومیته تیمی و در رده سنی خردسالان و نونهالان برنامه ریزی شد، تا پایه ایی برای رقابت های انتخابی تیم های شرکت کننده گیلان در لیگ آینده سازان کشور باشد.

شانزده تیم حاضر در مسابقات کاراته جام رمضان کومیته تیمی استان گیلان از شهرستانهای رشت، انزلی، آستانه اشرفیه، فومن ، صومعه سرا، رودبار، خمام و لیجارکی بودند که در چهار گروه ۴ تیمی به رقابت پرداختند و پس از پایان مرحله اول این مسابقات تیم های رستوران ستاره گیلان از آستانه اشرفیه و هیأت کاراته خمام (ب) از گروه اول، تیم های باشگاه مهرداد (الف) رشت و هیات کاراته رودبار از گروه دوم، مبارزان رشت و هیأت کاراته خمام (الف) از گروه سوم و هیأت کاراته رشت (الف) و دخانیات رشت از گروه چهارم موفق به صعود به جمع هشت تیم برتر مسابقات شدند.

مرحله دوم رقابت ها برای تعیین تیم های اول تا سوم طی هفته های آینده برگزار می شود.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.