معاونت آمار و اطلاعات سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان گیلان در ارزیابی عملکرد سال 1397 مرکز آمار ایران (ویژه جشنواره شهید رجایی) مقام دوم کشوری را کسب کرد.

به گزارش ایلنا از رشت، معاون آمار و اطلاعات سازمان مدیریت و برنامه ریزی گیلان گفت: مرکز آمار ایران هر ساله فعالیت معاونت‌های آمار و اطلاعات سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان‌ها را بر اساس شاخص‌های اختصاصی و فنی نظیر رعایت برنامه زمانی، مشارکت در سمینارهای آموزشی، نظارت درون و برون سازمانی و کیفیت نتایج و دیگر شاخص‌‌های مربوط مورد ارزیابی قرار می‌دهد که در سال 1397 معاونت آمار و اطلاعات استان گیلان توانست مقام دوم کشور را کسب کند.

وحید طیفوری افزود:  اجرای طرح‌ های آماری، تهیه نشریه‌‌های آماری نظیر سالنامه، آمارنامه شاخص‌های کلان اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی سالانه و فصلی و...، تهیه گزارشات مورد نیاز تدوین حساب تولید استان، تهیه و به روز‌رسانی نقشه‌‌های آماری و تولید داده‌های مکانی از اهم فعالیت‌‌های این معاونت در سال 1397 بوده است.

 طیفوری با بیان اینکه نسبت به ارزیابی سال 1396  گیلان صعود 4 پله‌ای داشته است عنوان کرد:  این امر نشان دهنده انجام فعالیت مطلوب این معاونت بر اساس تمهیدات و برنامه‌ریزی‌های لازم در سال 1397 بوده است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.