معاون امور هنری و سینمایی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان خبر داد: برنامه تعطیلات سینماها در ماه مبارک رمضان، تغییر کرد.

به گزارش ایلنا از رشت، سید امیر مصباح در این خصوص اظهار داشت: با توجه به حلول ماه مبارک رمضان در روز سه‌شنبه و به تبع آن تغییر در تعطیلات تقویمی، برنامه تعطیلی سینماها در شب‌های قدر و شهادت حضرت علی(ع) از سوی دفتر سینمای حرفه‌ای کشور اعلام شد.

وی گفت: این تغییرات از روز گذشته (جمعه سوم خرداد) و همزمان با فرا رسیدن نخستین شب قدر، از ساعت ١٨ آغاز و تا پایان روز شنبه ٤ خرداد (١٩ رمضان، روز ضربت خوردن امیرالمؤمنین)، تعطیلی ادامه خواهد داشت.

معاون امور هنری و سینمایی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان ادامه داد: سالن‌های سینما به صورت موقت روز یکشنبه ٥ خرداد تا ساعت ١٨ بازگشایی می‌شوند و پس از آن تعطیل هستند.

مصباح با بیان اینکه روز دوشنبه ٦ خرداد (٢١ رمضان، سالروز شهادت امیرالمؤمنین) نیز سینماهای سراسر کشور تمام روز را تعطیل خواهند بود، افزود: در روز سه‌شنبه ٧ خرداد نیز سینماها همزمان با آخرین شب قدر از ساعت ١٨ تعطیل خواهند بود.

وی در پایان اظهار کرد: در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان نیز که مصادف است با روز جهانی قدس، سینماهای کشور به سیاق سال‌های گذشته تا ساعت ١٤ تعطیل خواهند شد.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.