به گزارش خبرنگار ایرنا ، رحیم حیدری روز پنجشنبه در جمع مسئولان و دبیران کمیته های شورای پدافند غیر عامل شهرستان اظهار داشت: بالا بردن سطح آگاهی جامعه در تحقق اهداف شورای پدافند غیر عامل موثر بوده و بسیاری از آسیب های این بخش را کاهش خواهد داد.
وی مردم را از ارکان اصلی پدافند غیر عامل دانست و ادامه داد: در هر کجا که پدافند غیر عامل اثرات مثبتی داشته باشد بدون تردید رضایتمندی مردم را خواهیم داشت.
حیدری با بیان اینکه تعامل ، همکاری و برنامه ریزی شورای پدافند غیر عامل موجب خواهد شد تا مردم در آرامش و امنیت زندگی کنند افزود: توجه به پدافند غیر عامل، از آسیب دیدگی بسیاری از زیرساخت های جامعه در مقابل خطرات احتمالی جلوگیری کرده و موجب می شود مردم بیشتر اطمینان کنند.
فرماندار آستانه اشرفیه اظهار داشت: هم اکنون پنج کمیته شورای پدافند غیر عامل این شهرستان شامل کمیته مقابله با تهدیدات بیوتروریسم ، کمیته انرژی - پشتیبانی شهری و زیربنایی ، کمیته امنیتی ، انتظامی ، سلامت و بیولوژیک ، کمیته صنعت ، بازرگانی و کشاورزی و کمیته ارتباطات و فناوری اطلاعات و مشارکت مردمی فعالند ضمن آنکه واحد روابط عمومی شورای پدافند غیر عامل این شهرستان نیز با هدف اطلاع رسانی صحیح و به موقع آغاز به کار کرده است.
به گفته حیدری هر یک از کمیته های فوق ماهانه یک جلسه را در دستور کار خود دارند و برنامه های این کمیته ها نیز به سمت مردم محوری سوق داده خواهد شد تا عموم مردم منطقه در این خصوص مشارکت داشته باشند.
فرمانداری شهرستان آستانه اشرفیه سال گذشته به عنوان فرمانداری برتر شورای هماهنگی پدافند غیر عامل استان گیلان معرفی شد.
هراقدام غیرمسلحانه‌ای که موجب کاهش آسیب‌پذیری نیروی انسانی، ساختمان‌‌ها، تاسیسات، تجهیزات، اسناد و شریان‌های کشور در مقابل عملیات خصمانه و مخرب دشمن شود، پدافند غیرعامل است.

** برگزاری جلسه بزرگداشت روز جهانی قدس
بر اساس گزارش دیگری از خبرنگار ایرنا رحیم حیدری فرماندار آستانه اشرفیه در جلسه ستاد بزرگداشت روز جهانی قدس گفت: امروز دشمنان نظام تلاش می کنند تا با فشارهای اقتصادی و تحریم های ظالمانه مردم را از انقلاب دور کنند.
وی حضور مردم در عرصه های مختلف را عامل مهم شکست دشمنان انقلاب دانست و با اشاره به اهمیت برگزاری راهپیمایی روز جهانی قدس افزود: به این منظور برگزاری راهپیمایی باشکوه و با حضور حداکثری در روز جهانی قدس امسال از اهمیت بسزائی برخوردار است.
راهپیمایی روز جهانی قدس امسال ساعت 11 از محل کانون بسیج جوانان آستانه اشرفیه آغاز و تا حرم مطهر سید جلال الدین اشرف (ع) ادامه خواهد داشت.
شهرستان آستانه اشرفیه با دو بخش مرکزی و بندرکیاشهر ، 105 روستا و حدود 108 هزار نفر جمعیت در شرق استان گیلان واقع است.
7287/2007/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.