رئیس شورای اسلامی شهر رشت گفت: درخواست هایی از سوی مدیران نشر و آثار دفاع مقدس به مدیریت شهری شده بود و بر همین اساس برای اجرای موزه دفاع مقدس شورا بودجه ۱۵۰ میلیارد تومانی در بودجه امسال دیده شده است .

به گزارش ایلنا از رشت،  در نود و سومین جلسه شورای شهر رشت ،مسئول حفظ و نشر آثار دفاع مقدس با حضور در صحن شورا خواستار دریافت اعتبار مصوب شده در بودجه شهرداری برای احداث موزه دفاع مقدس شد.

فاطمه شیرزاد، منشی شورا با قرائت فرازی از وصیت نامه شهید خلیل رمضان نیا به جناب سرهنگ بایرامی خیر مقدم گفت.   رئیس شورای اسلامی شهر رشت ، سید امیر حسین علوی افزود: شورا انتظار دریافت حکم شهردار معرفی شده را دارد. از اعضای شورا میخواهم ظرف هفته جاری برای پیگیری صدور ابلاغ شهردار به وزارت کشور برویم.   وی از روسای کمیسیون ها نیز خواست تا هفته آتی جلسات خود را جمع بندی کنند.   رئیس شورا اظهار داشت: در مقطع حساس سیاسی و اجتماعی هستیم و دشمن با حساسیت دقیق موقعیت کشور از تمام ظرفیت ها برای ضربه زدن به نظام استفاده می کند و همه به حسب تکلیف می باید با حفظ داشته ها از این مقطع حساس با صلابت عبور کنیم این صلابت در نیروهای نظامی دیده می شود.   علوی افزود: ۴۰ سال بعد از انقلاب، یک نسل جوان جدید مدیریتی در حال انتقال است. بنابراین برای حفظ ارزش های دفاع مقدس، برای نسل جوان باید هزینه کرد. سال گذشته هم دیداری با سرهنگ بایرامی داشتیم و درخواست های ایشان به شهرداری ارجاع شد و شهرداری برای احداث موزه دفاع مقدس به مرکز حفظ ارزشها کمک خواهد کرد. و احداث این موزه افتخاری برای گیلانیان است.   رئیس شورای اسلامی شهر رشت اذعان داشت: درخواست هایی از سوی مدیران نشر و آثار دفاع مقدس به مدیریت شهری شده بود و بر همین اساس برای اجرای موزه دفاع مقدس شورا بودجه ۱۵۰ میلیارد تومانی در بودجه امسال دیده شده است و اکنون درخواست دریافت این اعتبار را دارند. شهرداری و شورا حامی برنامه های فرهنگی بوده است.
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.