مدیر اجرایی هیات کاراته استان روز شنبه در مصاحبه با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این کاراته کار شایسته گیلانی که به همراه تیم ملی بانوان عازم لیگ جهانی در ترکیه شده بود، در نهایت موفق به کسب مدال نشد.
سعید عزیزی افزود: البته بهنمیار در این دوره از رقابت ها که با حضور زبده ترین کاراته کاران جهان همراه است، درخشش بسیار خوبی داشت اما در دیدار چهارم با رای داوران مغلوب حریف قدرتمندش شد تا از کسب مدال این رقابت ها باز ماند.
وی ادامه داد: این کاراته کار شایسته استان در این دوره از رقابت ها در وزن 50- کیلوگرم به مصاف حریفان خود رفت که ابتدا بورسا توران از ترکیه را یک بر صفر مغلوب کرد و راهی مرحله بعدی شد سپس رو در روی آنا ماریا دامولیدو کاراته کار ایتالیایی قرار گرفت که در یک بازی برتر موفق شد این حریفش را با نتیجه 9 بر 2 شکست دهد و در بازی سوم مقابل حریف فیلیپینی با توجه به هانسوکو شدن حریف، به برتری رسید و گام به دور بعدی گذاشت.
عزیزی بیان کرد: کاراته کار ملی پوش و شایسته گیلانی در چهارمین دیدارخود مقابل آیکا تادونو کاراته کار قدرتمند ژاپنی قرار گرفت که پس از تساوی برابر این حریفش، متاسفانه با رای داوران بازنده اعلام شد و از حضور در ادامه مسابقات بازماند.
مدیر اجرایی هیات کاراته استان اضافه کرد: البته به جز سارا بهمنیار که به عنوان کاراته کار در این رقابت ها حضور یافت، سیده ستاره موسوی نیز از گیلان به عنوان سرمربی ، هدایت تیم ملی کاراته بانوان ایران در لیگ جهانی ترکیه بر عهده دارد.
دومین مرحله لیگ سری آ لیگ جهانی کاراته از دیروز (جمعه 27 اردیبهشت ماه) با حضور یک هزار و 812 کاراته کار از 101 کشور آغاز شده که ورزشکاران حاضر در این مسابقات در دو قسمت بانوان و آقایان و در دو بخش کاتا و مبارزه به مدت سه روز با هم رقابت می کنند.
سارا بهمنیار ماه گذشته مدال نقره لیگ جهانی وان اتریش را کسب کرد، در وزن 50- کیلوگرم موفق به کسب مدال نقره مسابقات امیدهای جهان در اسپانیا، مدال نقره مسابقات امیدهای آسیا در قزاقستان و همچنین مدال نقره لیگ جهانی کاراته وان ژاپن شده بود. وی همچنین سال گذشته در اولین حضورش در تیم ملی بزرگسالان توانست در رقابت های جهانی اسپانیا مدال برنز کسب کرده و به عنوان اولین بانوی گیلانی دارنده مدال جهانی در رشته کاراته معرفی شود.
7285 / 2007
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.