مدیر اجرایی هیات کاراته استان روز یکشنبه در مصاحبه با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: با اعلام فدراسیون کاراته و توسط سید ستاره موسوی سرمربی گیلانی تیم ملی کاراته بانوان، هشت کاراته کار به مرحله جدید اردوی تیم ملی که از 14 اردیبهشت ماه جاری در تهران آغاز و تا زمان اعزام تیم به لیگ جهانی ترکیه ادامه خواهد یافت، دعوت شدند که بهمنیار نیز یکی از دعوت شدگان به این مرحله از اردوست.
سعید عزیزی افزود: این کاراته کار شایسته گیلانی باید به همراه سایر ملی پوشان در تمرینات آماده سازی تیم ملی کاراته بانوان که برای حضور در لیگ سری آ که به میزبانی استانبول ترکیه برگزار می شود، شرکت کند.
وی ادامه داد: علاوه بر سارا بهمنیار که به تیم ملی دعوت شده؛ طراوت خاکسار، رزیتا علیپور، فاطمه چالاکی، شیما آل سعدی، حمیده عباسعلی و محدثه آقایی دیگر ملی پوشانی هستند که توسط سرمربی گیلانی تیم ملی به اردو دعوت شده اند.
لیگ جهانی کاراته ترکیه از 27 اردیبهشت ماه به مدت سه روز در استانبول برگزار می شود که در این لیگ، زبده ترین کاراته کاران از کشورهای مختلف جهان با هم به رقابت خواهند پرداخت.
سارا بهمنیار در لیگ جهانی مراکش با وجود انجام مبارزات خوب و قدرتمند، موفق به کسب مدال نشد ولی ماه گذشته مدال نقره لیگ جهانی وان اتریش را کسب کرد، در وزن 50- کیلوگرم موفق به کسب مدال نقره مسابقات امیدهای جهان در اسپانیا، مدال نقره مسابقات امیدهای آسیا در قزاقستان و همچنین مدال نقره لیگ جهانی کاراته وان ژاپن شده بود.
وی همچنین سال گذشته در اولین حضورش در تیم ملی بزرگسالان توانست در رقابت های جهانی اسپانیا مدال برنز کسب کرده و به عنوان اولین بانوی گیلانی دارنده مدال جهانی در رشته کاراته معرفی شود.
7285 / 2007
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.