محمدجواد عامر صبح شنبه در گفت وگو با ایرنا با اشاره به سفر هفته گذشته مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای به ماسال و بررسی مسائل و مشکلات حوزه راهداری این شهرستان اظهار داشت: اداره راهداری در تمامی زمینه ها از قبیل راه روستایی و عشایری به ویژه در مواقع بروز بحران همواره نقش اساسی ایفا کرده است.
وی با اشاره به کمبود تجهیزات و ماشین آلات سنگین در شهرستان در بخش های دولتی و خصوصی گفت: با توجه به بحران خیز بودن شهرستان به شدت نیازمند تقویت ناوگان و تجهیزات سنگین هستیم.
عامر وقوع رانش در عرصه های مختلف ییلاقات ماسال را یکی دیگر از دغدغه های شهرستان دانست و افزود: به همین علت مسیر گردشگری اصلی شهرستان بارها دچار رانش شده و به تبع آن آسفالت این مسیر نیازمند ترمیم و روکش است که انتظار داریم در این راستا شاهد همکاری اداره کل راهداری باشیم.
فرماندار ماسال آسفالت کامل مسیر ماسال به گیلوان را یکی از خواسته های اصلی شهرستان برشمرد و تصریح کرد: متاسفانه در این زمینه برخی مشکلات اداری از سوی برخی نهادها ایجاد شده که امیدواریم هر چه سریعتر مرتفع شود.
شهرستان ماسال با دو بخش مرکزی و شاندرمن، در 45 کیلومتری غرب مرکز استان گیلان واقع است.
طبق اعلام روابط عمومی فرمانداری ماسال؛ نازک کار مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان در جریان سفر به این شهرستان، بیان داشته که در صورت تامین زمین، اداره کل راهداری نسبت به احداث و راه اندازی راهدارخانه در مسیر ییلاقات ماسال اقدام خواهد کرد.
7294/2007/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.