گزارش عصر یکشنبه روابط عمومی فرمانداری فومن به ایرنا حاکیست؛ محمود قاسم نژاد در جریان سفر مدیرکل و معاونان منابع طبیعی استان گیلان به این شهرستان، در خصوص واگذاری زمین جهت احداث پلیس راه محور فومن ماسوله اظهار کرد: مقرر شده تا اکیپی از منابع طبیعی، پلیس و فرمانداری از چند نقطه بازدید و در نهایت یک مکان را انتخاب کنند.
وی با اشاره به بازدید از چهار منطقه رانشی در روستاهای کوریه، زردلجه، آبرود و کمادول گفت: آب منطقه ای تحت عنوان ساماندهی رودخانه منطقه رانشی کوریه را بازسازی می کند و منابع طبیعی در این زمینه مشکلی نخواهد داشت همچنین در خصوص زردلجه با توافق صورت گرفته مقرر شده که تیم مهندسی منابع طبیعی جهت بررسی بازگشایی مسیر و وضعیت مکان در منطقه مورد نظر حضور یابند.
فرماندار شهرستان فومن اعمال ماده 4 را یکی از مشکلات شهرستان و مطالبه مردم دانست و گفت: با توجه به گزارش بنیاد مسکن 131 روستای بالای 20 خانوار دارای طرح هادی هستند که تنها در 40روستا لکه منابع طبیعی وجود ندارد.
وی همچنین به دکل مخابراتی روستای فوشه و ضرورت ترمیم راه ارتباطی اشاره کرد و گفت: همچنین براساس طرح هادی اصلاح و بهسازی مسیر لکه پرده سر روستای فوشه صورت می گیرد.
در ادامه این نشست یوسف پور مدیرکل منابع طبیعی گیلان، از بهسازی مسیر عشایری دهرا و گیله وند رود خبر داد و گفت: بهسازی این مسیر جهت تردد بهتر عشایر در کمیته فنی مصوب و به شهرستان ابلاغ می‌شود.
در این نشست و پس از بازدیدهای صورت گرفته با توافق طرفین مقرر شد که پروژه‌های آبخیز داری شهرستان ادامه یابد و در این مسیر از اعتبارات صندوق توسعه ملی نیز بهره گرفته شود.
شهرستان فومن با دو بخش مرکزی و سردارجنگل و شش دهستان لولمان، رودپیش، گشت، گوراب پس، آلیان و سردارجنگل در 25 کیلومتری غرب مرکز استان گیلان واقع است.
7294/2007/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.