به گزارش خبرنگار ایرنا، آیت الله رسول فلاحتی در خطبه های این هفته نماز جمعه رشت اظهار داشت: با توجه به موضع گیری های اروپایی ها ، مسئولان ما متوجه شدند که آنان نیز همانند آمریکایی ها غیرقابل اعتماد هستند و این در حالیست که بارها این موضوع را از همین تریبون اعلام کردیم.
وی با تصریح اینکه ایران اسلامی از قدرت هسته ای برای موارد صلح آمیز استفاده می کند، ادامه داد: ملت ما در طول 40 سال گذشته با شرارت ها و دسیسه های مختلف قدرت های استکباری و دشمنان مواجه شده و در همه موارد ، شاخ غول های جهانی را شکسته و مهمترین دلیل این پیروزی؛ وجود رهبری روشن ، آگاه و دلسوز، فقیه و مدبر است که جامعه را به خوبی مدیریت می کند.
امام جمعه رشت اضافه کرد: هم اینک نیز همه قدرت ها در برابر ملت ایران به زانو درآمده اند که به دلیل صبر و مقاومت ملت و همچنین مدیریت داهیانه رهبر معظم انقلاب است که از این بابت به هیچ وجه مسئولان نظام نباید به جز خدا از هیچ فرد و یا قدرتی بترسند.
وی با اشاره به برنامه ریزی دشمنان انقلاب برای ایجاد وحشت میان مردم با استفاده از ابزار رسانه گفت: دشمنان بدانند که ملت ما همان ملتی هستند که هشت سال در دفاع مقدس ، مقابل تمام قدرت های جهان ایستادگی کرد.
آیت الله فلاحتی به پیروزی غرورآفرین اخیر مردم فلسطین نیز اشاره و اضافه کرد: رژیم صهیونیستی بار دیگر طی جنگ دو روزه به ذلت کشیده شد و مردم ، این رژیم غاصب را تسلیم کردند.
وی یادآور شد: پیروزی فلسطینان نشات گرفته از مقاومت و اراده مردم است و فلسطینی ها این مقاومت را از ملت ایران آموختند.
7285/2007
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.