به گزارش خبرنگار ایرنا در این دوره از رقابت ها ، زبده ترین ورزشکاران رشته های بیلیاردی از شهرهای مختلف استان گیلان حضور داشتند که در دو بخش تیمی و انفرادی و در رشته های مختلف با هم به رقابت پرداختند.
در پایان این رقابت ها و در رشته اسنوکر 15 توپ انفرادی که 43 ورزشکار با هم به رقابت پرداختند، حامد ذره دوست ملی پوش اهل رشت با غلبه برابر رقبای خود عنوان قهرمانی را کسب کرد ، نیما اجاقی دوم شد ، عرفان معصوم بابایی و محمدرضا ملک زاده نیز به ترتیب در مکان های سوم و چهارم قرار گرفتند.
همچنین در رقابت های ناین بال انفرادی که با حضور 15 ورزشکار برگزار شد ، رامین نصرتی عنوان قهرمانی را به خود اختصاص داد ، حمید بکیان در مکان دوم قرار گرفت ، علیرضا نوروززاد و پاشا عالمی نیز به طور مشترک سوم شدند.
در رقابت های ایت بال انفرادی نیز که با حضور 25 ورزشکار انجام شد ، امیر مردانی مقام قهرمانی را تصاحب کرد ، علیرضا نوروززاد در مکان دوم قرار گرفت ، وحید جهانگیری و رامین نصرتی نیز به طور مشترک مقام سوم را کسب کردند.
در رقابت های اسنوکر تیمی که با حضور 16 تیم برگزار شد ، تیم اسنوکر سرباز با ترکیب مهدی یزدان پرست و محمد خسروانی عنوان قهرمانی را کسب کرد ، تیم اسنوکر پرسپولیس با ترکیب عرفان معصوم بابایی و وحید جهانگیری دوم شد، تیم های کوچولوهای قدیم با ترکیب میلاد وفادار و مرتضی پورمهدی و کیوبال (ب) با ترکیب امیرحسن شعبانی و ایمان ایمانی به طور مشترک سوم شدند.
همچنین در پایان رقابت های ایت بال تیمی تیم پاسارگاد (ب) با ترکیب علیرضا نوروززاد و امیر مدنی به مقام قهرمانی دست یافت ، تیم پاسارگاد (الف) با ترکیب عرفان معصوم بابایی و نیما سرخوش دوم شد ، تیم های پل کیاشهر با ترکیب محمد خسروانی و محمود کیانی و تیم پاسارگاد (ج) با ترکیب رامین نصرتی و وحید جهانگیری به طور مشترک عنوان سوم را کسب کردند.
در پایان از سوی مسئولان برگزاری این دوره از رقابت ها و طی مراسمی که با حضور مسئولان هیات بولینگ و بیلیارد استان برگزار شد، به تیم ها و نفرات برتر مسابقات رشته های بیلیاردی گیلان جام رمضان ، احکام قهرمانی و جوایزی اهداء شد.
7285/2007
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.