به گزارش خبرنگار ایرنا ، در این دوره از رقابت ها ، 24 ورزشکار برتر این رشته از شهرهای مختلف در باشگاه بیلیارد آرش صومعه سرا با هم به رقابت پرداختند.
در پایان این رقابت ها ، حامد ذره دوست ملی پوش گیلانی به همراه عرفان معصوم بابایی با غلبه بر حریفان خود ، به دیدار نهایی این مسابقات راه یافتند که در این بازی ، ذره دوست با برتری برابر حریف خود عنوان قهرمانی دومین دوره مسابقات اسنوکر جایزه بزرگ گیلان را به خود اختصاص داد.
همچنین عرفان معصوم بابایی در مکان دوم این رقابت ها قرار گرفت ، آرمان اخترکاویان و ارسلان باقری نیز به طور مشترک مقام سوم رقابت های اسنوکر جایزه بزرگ گیلان را کسب کردند.
رئیس هیات بولینگ و بیلیارد استان گیلان در پایان این رقابت ها گفت: پیش از برگزاری مرحله نهایی ، ابتدا مسابقات مقدماتی در شهرهای مختلف استان گیلان همچون رشت ، آستانه اسرفیه ، رودسر، کیاشهر ، فومن و بندرانزلی برگزار شد.
سارنگ بزرگ چنانی افزود: بر این اساس و طبق سهمیه بندی درنظر گرفته شده برای شهرستان های مختلف استان گیلان، 24 ورزشکار برتر این رشته به مرحله نهایی دومین دوره مسابقات اسنوکر جایزه بزرگ گیلان صعود کرد.
وی ادامه داد: به دلیل حضور قهرمانان ارزنده استان گیلان در این مسابقات همچون ذره دوست که سابقه قهرمانی کشور و قهرمانی آسیا را در کارنامه ورزشی خود دارد و هم اینک نیز رنکینگ اول کشور را دراختیار دارد، اصغر وارسته قهرمان پیشکسوتان کشور ، مصطفی حسینی نایب قهرمان کشور و محمدرضا ملک زاده یکی از قهرمانان این رشته در کشور، سطح کیفی این مسابقات بسیار بالا بود.
در پایان نیز از سوی مسئولان برگزاری این دوره از رقابت ها ، به نفرات برتر دومین دوره مسابقات اسنوکر جایزه بزرگ گیلان ، حکم و جام قهرمانی و همچنین جوایزی اهداء شد.
7285 /6030
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.