مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان گفت: دومین آزمون جامع و بیست و هشتمین آزمون ادواری استانداردهای مهارتی بخش فرهنگ و هنر سال تحصیلی ١٣٩٧-٩٨ روز جمعه ٣١ خردادماه همزمان با سراسر کشور در گیلان برگزار می‌شود.

به گزارش ایلنا از رشت، فیروز فاضلی درباره معرفی داوطلبان به آزمون گفت: شروع معرفی به آزمون جامع مهارت‌آموزان از ٢١ اردیبهشت است و مدیران مراکز مهارت‌آموزی استان برای ثبت نمرات میان‌ترم فراگیران خود حداکثر تا چهارم خردادماه فرصت دارند با مراجعه به سامانه آزمون هنر به نشانی www.azmoonehonar.ir اقدام نمایند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان درباره تاریخ ثبت‌نام آزمون ادواری نیز اظهار کرد: داوطلبان شرکت در آزمون ادواری می‌توانند با مراجعه به سامانه از ١٥ اردیبهشت تا ١٨ خرداد ثبت‌نام کنند.

به گفته وی؛ آزمون خردادماه سال جاری شامل کلیه فراگیران ورودی مهرماه و دی‌ماه سال ٩٧ است که تا زمان برگزاری آزمون، ساعات آموزش استانداردهای مهارتی خود را در مراکز مهارت آموزی به پایان رسانده‌اند.

فاضلی ادامه داد: کلیه غائبین و مردودین سنوات گذشته نیز که حداقل در یکی از آزمون‌های جامع شرکت کرده باشند، مجاز به معرفی و شرکت در آزمون خردادماه هستند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان در پایان افزود: در حال حاضر ٢٦ مرکز مهارت‌آموزی زیر نظر این اداره‌کل با حدود ٥٠٠ هنرجو در استان مشغول به فعالیت هستند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.