مدیر مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی استان گیلان گفت: ثبت‌نام آزمون‌های ورود به حرفه مهندسان، کاردان‌های فنی و معماران تجربی در این استان از امروز آغاز شد.

به گزارش ایلنا ، رضا علی‌نیا اظهار داشت : آزمون‌های ورود به حرفه مهندسان کاردان‌های فنی ساختمان و تعیین صلاحیت حرفه‌ای معماران تجربی سال جاری در روزهای پنجشنبه و جمعه مورخ ۲۰ و ۲۱ مهرماه امسال برگزار خواهد شد.

علی نیا افزود: ثبت‌نام آزمون‌های مذکور از امروز شنبه مورخ ۹۶/۰۴/۳۱ در سامانه ثبت‌نام آزمون‌ها  به آدرس http://inbr.ir/ آغاز و تا روز دوشنبه مورخ ۹۶/۰۵/۰۹ ادامه خواهد داشت.

وی اظهار کرد: از آنجایی که مهلت زمانی تعیین شده قابل تمدید نخواهد بود، لذا به همه داوطلبان عزیز توصیه می‌شود در مهلت زمانی تعیین شده نسبت به ثبت‌نام خود اقدام کنند.

مدیر مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی استان گیلان تصریح کرد: طبق هماهنگی با دفتر مقررات ملی و کنترل ساختمان کشور در آزمون‌های مذکور به جهت رفاه حال داوطلبان محترم و جلوگیری از تردد در فواصل طولانی بین‌شهری، این آزمون امسال در شهرهای رشت ، لنگرود و بندر انزلی پیش‌بینی شده است که داوطلبان می‌توانند محل آزمون خود را در این شهرها انتخاب کنند.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.