رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری رشت روز چهارشنبه در این باره به خبرنگار ایرنا گفت: این سازمان امسال نیز همانند سال‌ های گذشته برنامه های ویژه ای را به مناسبت ماه مبارک رمضان برنامه ریزی کرده است.
علیرضا حسنی با اشاره به برگزاری محافل انس با قرآن کریم در ماه مبارک رمضان در مساجد رشت افزود: اولین محفل انس با قرآن و عترت به منظور استقبال از ماه مبارک رمضان و گرامیداشت یاد و خاطره استاد شهید مرتضی مطهری پنجشنبه گذشته در مسجد ثامن الائمه (ع) برگزار شد.
حسنی با اشاره به برگزاری هشت محفل انس با قرآن کریم در روزهای آینده با مشارکت اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان رشت خاطر نشان کرد: محفل انس با قرآن کریم پنجم ماه مبارک رمضان در علی آباد مسجد هاشمی، هفتم ماه رمضان در حافظ آباد مسجد امیرالمومنین (ع) و دوازدهم ماه رمضان در مسجد سوخته تکیه خیابان شهید مطهری برگزار می شود.
وی بیان داشت: محفل انس با قرآن کریم شانزدهم ماه مبارک رمضان در مسجد حضرت ابوالفضل شهرک قدس رشت، 21 ماه رمضان در مسجد دانشسرا میدان پاسداران محله دانشسرا، 23 و 26 ماه مبارک رمضان به ترتیب در مسجد فاطمیه بلوار آزادی (منظریه) و مسجد بادی الله خیابان شهید مطهری برگزار می شود.
رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری رشت اضافه کرد: یک محفل انس با قرآن کریم نیز پانزدهم ماه مبارک رمضان در پیاده راه فرهنگی شهدای ذهاب رشت (میدان شهرداری) برگزار می شود.
وی برگزاری المپیاد ورزشی محلات را از دیگر برنامه ‌های در دست اقدام سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری رشت به مناسبت ماه مبارک رمضان عنوان و اضافه کرد: این المپیاد با مشارکت اداره ورزش و جوانان شهرستان رشت و هیات های ورزشی در بخش مردان در رشته های فوتسال، بسکتبال، کاراته و جودو و در بخش زنان در رشته های فوتسال، والیبال، بسکتبال، دارت و بدمینتون برگزار می شود.
رشت حدود 700 هزار نفر جمعیت ثابت است که در طول روز به یک میلیون و 200 هزار نفر می رسد.
7286 / 2007
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.