سید ابراهیم سیدزاده روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: براساس مصوبه کمیسیون نظارت بر سازمان های صنفی مرکز استان؛ قیمت زولبیا و بامیه برای ماه رمضان امسال شامل درجه ممتاز 20 هزار تومان ، درجه یک 17 هزار تومان ، درجه دو 15 هزار تومان و درجه سه 13 هزار تومان تعیین شده است.
وی برای چگونگی تشخیص مردم از نوع درجه بندی شیرینی زولبیا و بامیه گفت: اتحادیه، واحد های صنفی عرضه زولبیا و بامیا را درجه بندی و مشخص کرده که برای چگونگی تشخیص مردم از نوع درجه شیرینی زولبیا و بامیه خریداری شده در هر واحد، عرضه کارت های رنگی با درج مشخصات نصب شده است.
مدیر بازرسی اتاق اصناف مرکز استان به نظارت های ماه مبارک رمضان نیز اشاره و بیان کرد: طرح ضیافت توسط بازرسان اتاق اصناف در گشت های مشترک با دیگر دستگاه ها ( اکیپ ها) از یک هفته قبل از ماه مبارک رمضان آغاز شده ضمن اینکه طرح سفره افطار ( نظارت بر اقلامی همچون زولبیا و بامیه، سبزی، خرما و آش و حلیم ) را در برنامه این ماه پر فیض و برکت داریم.
به گفته سیدزاده؛ وفور کالاها نیز توسط بازرسان رصد و در صورت کمبود به مسئولان مربوطه گزارش می شود.
وی تصریح کرد: مردم می توانند در صورت مشاهده هر گونه تخلف در زمینه کالاها به شماره 32125444 اتاق اصناف مرکز استان یا سامانه 124 برای رسیدگی اطلاع دهند.
7296 / 2007
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.