به گزارش خبرنگار ایرنا، میرشمس مومنی زاده عصر سه شنبه در این جلسه گفت: تحقق رونق تولید ، توجه و اولویت بخشی به ایجاد فرصت های شغلی است که از طریق اعطای تسهیلات اشتغالزایی انجام می گیرد.
وی ادامه داد: در سال جاری نیز بنا به ضرورت باید مسایل اقتصادی و اشتغال در اولویت باشد، در این راستا بایستی از تولیدکنندگان و سرمایه گذاران حمایت کنیم.
وی با بیان این که کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری جایگاه بسیار مهمی دارد، اضافه کرد: سال گذشته، جلسه های مختلف کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری در فرمانداری شهرستان رشت برگزار شد.
مومنی زاده بیان داشت: در ارائه تسهیلات اشتغالزایی بنا بود انحراف پیدا نکنیم بنابراین جذب کمتری داشتیم، تاکید ما بر این بود که در فرصت باقیمانده به ویژه در مرحله دوم از تحقق اعتبارات، عقب ماندگی جبران شود البته تا حدودی تا چند ماه گذشته جبران شد اما کافی نبود.
وی با بیان این که اگر قرارست شهرستانی در گیلان در بخش تسهیلات اشتغالزایی سهم شهرستان دیگر را جذب کند، رشت بایستی باشد، تصریح کرد: هر شهرستان دیگری در این استان به هر دلیلی بخواهد جذب بیشتری از تسهیلات اشتغالزایی داشته باشد، زیرسووال هستیم.
وی با تاکید بر این مطلب که بایستی در اولین فرصت عقب ماندگی ها در جذب تسهیلات اشتغالزیی شهرستان رشت جبران شود، خاطر نشان کرد: در غیراینصورت ما به مسئولیت مان عمل نکردیم، در عین حال که همه در این باره تلاش کرده و زحمت کشیده اند.
وی اظهار داشت: کمیته ای مبنی بر چگونگی جبران عقب ماندگی ها در جذب تسهیلات اشتغالزایی شهرستان رشت و ارائه راهکارهایی در این باره بایستی تشکیل شود.
شهرستان رشت با شش بخش ، 293 روستا و 18 دهستان، دارای 930 هزار نفر جمعیت است که 60درصد آنها شهری و 40 درصد روستایی هستند.
7286 / 2007
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.