به گزارش خبرنگار ایرنا، آیت الله رسول فلاحتی عصر شنبه در اولین جلسه شورای اداری رشت در فرمانداری این شهرستان با بیان این که خودمان را بایستی وقف مردم کنیم، افزود: خودصیانتی را در خودمان افزایش دهیم و به گفته هایمان عمل کنیم.
نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی نیز در این جلسه در سخنانی با بیان این که سال 97 با همه فراز و نشیب ها گذشت، اظهار کرد: دستگاه های اجرایی در سال گذشته توانسته اند با همه تنگناهای مالی کمک هایی در حوزه عمرانی و خدماتی داشته باشند.
جبار کوچکی نژاد با بیان این که در بودجه سال 98 ، 14 میلیارد دلار مجوز دادیم که با ارز چهار هزار و 200 تومان هزینه شود، تصریح کرد: این مجوز برای این ارائه شد که دولت کالاهای اساسی مانند روغن، گوشت، مرغ و ... را با نرخ بسیار پایین به دست مردم برساند.
وی اضافه کرد: دولت در تلاش است که امیدواریم با روش هایی از جمله کارتی و کوپنی کالای اساسی مردم را با قیمت بسیار اندک به زودی اعلام کند تا مشکل کالاهای اساسی مردم در این باره حل شود.
وی با بیان این که در حوزه عمرانی و اجرایی در بخش آسفالت و راه روستایی توانسته ایم اقدامات خوبی انجام دهیم، اظهار کرد: شش هزار میلیارد تومان برای کمک به زیرساخت ها مصوب کردیم که قیر رایگان در اختیار دستگاه ها و شهرداری ها قرار گیرد.
وی با اشاره به مشکلات در بخش آسفالت رشت خاطر نشان کرد: حدود سه هزار تن قیر از منابعی برای شهرداری رشت در نظر گرفته شده که با این میزان قیر همه کوچه های شهر رشت را می توان آسفالت کرد که البته تاکنون یک هزار و 50 تن گرفته شد.
نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی با بیان این که در بودجه 98 توانسته ایم ردیف های بودجه تعدادی از دستگاه ها در استان گیلان را افزایش دهیم، تصریح کرد: پارک علم و فناوری ، دانشگاه علوم دریایی حضرت امام، دانشکده پرستاری رشت، بخش تحقیقات تاس ماهیان، دانشگاه گیلان و موسسه تحقیقات برنج از جمله این دستگاه هاست.
شهرستان رشت با شش بخش ، 293 روستا و 18 دهستان، دارای 930 هزار نفر جمعیت است که 60درصد آنها شهری و 40 درصد روستایی هستند.
7286/2007
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.