گزارش روز شنبه روابط عمومی فرمانداری رودسر به ایرنا حاکیست؛ حسین اسماعیل پور در نشست شورای آموزش و پرورش این شهرستان با بیان اینکه امروز هر قدر برای شأن و جایگاه معلمان هزینه کنیم به توسعه فرهنگی کشور کمک کرده ایم، گفت: معلم دو رسالت مهم تعلیم و تربیت را بر عهده دارد و اگر امروز می بینیم نیروهای موثر، کارآمد و کار بلد در بدنه نظام افتخار آفرینی می کنند، به برکت تلاش های معلمان است.
وی راه اندازی دانشکده فرهنگیان را در این شهرستان مورد تاکید قرار داد و اظهار کرد: در صورت محقق شدن آن مطمئنا به فضای اقتصادی و اجتماعی منطقه کمک شایانی خواهد کرد.
فرماندار رودسر در بخش دیگری از سخنانش تعیین تکلیف واحدهای آموزشی بلا استفاده را در این شهرستان مورد تاکید قرار داد و تصریح کرد: بهترین راه در شرایط کنونی این است که آموزش و پرورش به دستگاه های دیگر به صورت اجاره واگذار کند که طبعا این شرایط می تواند به بحث نگهداری و تعمیر واحدهای آموزشی بینجامد.
اسماعیل پور با بیان اینکه تفاهمنامه های همکاری آموزش و پرورش با دیگر دستگاه ها باید صورت عملیاتی به خود بگیرد، تحقق آن را از الزامات خواند.
وی ضرورت تعیین تکلیف واحدهای آموزشی متروکه و سند دار شدن واحدهای آموزشی فاقد سند را مورد تاکید قرار داد و بر ضرورت ایجاد مکانیزم های مشخص در این زمینه تاکید کرد.
مدیر آموزش و پرورش رودسر هم در این نشست از اجرای ویژه برنامه های آموزش و پرورش در روز معلم خبر داد و از جمله آنها را نواختن زنگ سپاس، تجلیل از بازنشستگان آموزش و پرورش و تجلیل از معلمان به صورت مدرسه محوری خبر داد.
زهرا محبوب دانا بر لزوم حمایت از آموزش و پرورش در راستای محقق شدن برنامه های آموزش و پرورش تاکید کرد.
وی وضعیت ناوگان حمل و نقل آموزش و پرورش را مطلوب ندانست و گفت: مهم ترین نگرانی ما در حال حاضر در این حوزه است که انتظار داریم در تقویت و تجهیزات ناوگان آموزش و پرورش اهتمام بیشتری صورت گیرد.
مدیر آموزش و پرورش رودسر بحث حرفه آموزی دانش آموزان را مورد تاکید قرار داد و افزود: تلاش می کنیم در این عرصه قدم های موثری برداریم.
شهرستان رودسر با چهار بخش مرکزی، کلاچای، رحیم اباد و چابکسر در 75 کیلومتری شرق مرکز استان گیلان واقع است.
7296/2007/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.