به گزارش خبرنگار ایرنا در این همایش که با استقبال خوب خانواده ها نیز همراه بود، اقشار مختلف مردم در رده های سنی حضور داشتند که در پارک جنگلی سراوان رشت به پیاده روی و کوه روی پرداختند.
دبیر هیات ورزش های همگانی استان گیلان در حاشیه برگزاری این پیاده روی خانوداگی در مصاحبه با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: علاوه بر پیاده روی و کوه روی عمومی که توسط شرکت کنندگان اجرا شد، برنامه های مختلفی نیز در این همایش انجام می شود.
روح الله خانزاده افزود: خوشبختانه استقبال از این همایش پیاده روی و کوه روی عمومی که توسط هیات ورزش های همگانی گیلان و به مناسبت روز جوان برپا شده؛ بسیار خوب است و افراد مختلفی در رده های سنی همچون کودکان ، نوجوانان، جوانان ، بزرگسالان ، میانسالان و افراد مسن در هر دو بخش بانوان و آقایان در این همایش حضور دارند.
وی ادامه داد: در همایش گرامیداشت هفته جوان علاوه بر پیاده روی و کوه روی عمومی ، رشته های ورزشی مختلفی نیز اجرا شده که می توان به یوگا ، ورزش صبحگاهی ، پیلاتس ، پینت بال ، آمادگی جسمانی کودکان ، طناب زنی و برپایی ایستگاه سلامت اشاره کرد که توسط کمینته های مربوطه در این همایش برگزار شده است.
در پایان همایش پیاده روی و کوه روی عمومی خانوادگی گیلان گرامیداشت هفته جوان به تعدادی از شرکت کنندگان جوایزی از قبیل پنج دستگاه دوچرخه و 40 هدیه نفیس ورزشی اهداء شد.
7285 / 2007
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.