گزارش روز سه شنبه روابط عمومی حفاظت محیط زیست گیلان به ایرنا حاکیست بنا به اظهار رامین زراعتی رئیس اداره حفاظت محیط زیست ماسال؛ طی گزارش مردمی مبنی بر پیدا شدن یک بهله کرکس بیمار یگان حفاظت شهرستان به محل اعزام و آن را تحویل گرفته پس از تیمار و مداوا در دامن طبیعت و در کوهستان‌های ماسال رهاسازی کردند.
وی از مردم طبیعت دوست ماسال قدردانی کرد و از آنان خواست همچون همیشه که مشتاقانه در کنار محیط زیست بوده اند، از این مواهب الهی حراست کنند.
شهرستان ماسال در 45 کیلومتری غرب مرکز استان گیلان واقع است.
بر اساس گزارش دیگری از روابط عمومی اداره کل محیط زیست گیلان به ایرنا؛ به منظور فرهنگ سازی و آموزش مفاهیم زیست محیطی مرتبط با طبیعت و آشنایی کودکان با فرهنگ تفکیک و بازیافت زباله و خودداری از ریخت و پاش زباله، کلاس های آموزشی برای دانش آموزان پایه ابتدایی شهر رستم آباد شهرستان رودبار تشکیل شد.
به گفته رامین حسین زاده رئیس حفاظت محیط زیست رودبار، یک کلاس آموزشی در محل کانون پرورشی فکری کودکان شهر رستم آباد با هدف ایجاد فرهنگ خودداری از ریخت و پاش زباله و تفکیک و بازیافت آن تشکیل و کودکان شرکت کننده در کلاس، با خطرات زباله و فرهنگ بازیافت آن آشنا شدند.
وی اهمیت آموزش به کودکان را بسیار جدی و لازم ذکر و اضافه کرد: آینده کشور و محیط زیست ما در دستان کودکان امروز بوده و اینکه در آینده، حال محیط زیستمان خوب یا در حال تخریب و نابودی باشد؛ به دستان کودکان امروز رقم خواهد خورد.
شهرستان رودبار در 67 کیلومتری جنوب مرکز استان گیلان واقع است.
7296/2007/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.