فرماندار شهرستان مرزی بندر آستارا بیان کرد: بهره مندی از ظرفیت بنادر باید در اولویت باشد تا شاهد شکوفایی بیشتر رونق اقتصادی استان و کشور باشیم.

به گزارش ایلنا از آستارا، حسن رستم زاد فرماندار شهرستان مرزی بندر آستارا در دیدار با مدیرکل بنادر و دریانوردی استان گیلان اظهار داشت: فعالان اقتصادی و حوزه تجارت شهرستان مشارکت خود را با وجود شرایط مساعد در بندر آستارا در این راستا افزایش دهند.

وی یاد آور شد: از ظرفیت بندر آستارا باید برای رونق تولید و اقتصاد استان استفاده شود.   نماینده عالی دولت در شهرستان آستارا اظهار داشت: این شهرستان با مرزهای دریایی، زمینی و ریلی به کانون بنادر تجاری و اقتصادی تبدیل شده و تکمیل زیرساخت ها متناسب با ظرفیت ها ضروری است.
حسن رستم زاد افزود: طبق تاکید استاندار گیلان، با اتصال منطقه ویژه اقتصادی آستارا به بارانداز راه آهن این شهرستان، اقتصاد و حمل و نقل کالا متحول خواهد شد.   حمیدرضا آبایی مدیرکل بنادر و دریانوردی گیلان هم گفت: ساختمان گمرک و زیرساخت های الکترونیک به عنوان بستر منطقه ویژه اقتصادی بندر آستارا آماده است و برای آغاز فعالیت رسمی منطقه، باید اداره کل گمرک این شهرستان تجهیزات لازم را در ساختمان مستقر کند.
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.