رئیس هیات تکواندو استان گیلان روز چهارشنبه در مصاحبه با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: بر اساس جدیدترین رنکینگ پاراتکواندو اعلام شده از سوی فدراسیون جهانی تکواندو مهدی پوررهنما از گیلان همچنان در رتبه نخست وزن 75- کیلوگرم قرار گرفت.
محسن سترگی افزود: در این رنکینگ که امتیازات مسابقات جام ریاست فدراسیون جهانی که در کیش برگزار شده بود نیز محاسبه شد ، مهدی پوررهنما همچنان یکی از موفق ترین ورزشکاران پاراتکواندو ایران می باشد.
وی ادامه داد: با توجه به این امر و اعلام فدراسیون جهانی تکواندو، مهدی پوررهنما در وزن 75- کیلوگرم کلاس K44 با تصاحب مدال طلا جام ریاست فدراسیون جهانی و کسب 281 و 12 صدم امتیاز همچنان در رده نخست این قرار گرفت، محمود جعفرزاده دیگر ورزشکار کشور ایران نیز با کسب مدال نقره و یک پله صعود در رده دهم قرار گرفت و علیرضا بخت دیگر ورزشکار ایرانی در این وزن نیز در مکان پنجاه و هشتم قرار دارد.
وی بیان کرد: امیدواریم که همچنان موفقیت های مهدی پوررهنما در مسابقات مختلف جهانی و بین المللی ادامه یابد و این ورزشکار شایسته گیلانی بتواند مدال های ارزشمند دیگری را نیز برای ایران به ارمغان بیاورد.
مهدی پور رهنما متولد سال 1374 شهر بندرانزلی است؛ وی از هفت سالگی زیر نظر غلامحسن خداپرستی در رشته تکواندو مشغول به فعالیت شد و تاکنون افتخارات بسیاری کسب کرده که علاوه بر تصاحب مدال طلای سومین دوره رقابت های پاراتکواندو جام ریاست فدراسیون جهانی 2019، کسب مدال طلای هفتمین دوره پاراتکواندو جهانی انگلیس در سال 1396، مدال طلای جهانی آمریکای جنوبی سال 1391 ، طلا جهانی روسیه سال 1393 ، طلای تکواندو آسیا چین تایپه ، نقره تکواندو جهانی 1389 ، برنز مسابقات باکو سال 1388 ، مدال طلای پارا تکواندو آسیا در کره جنوبی و مدال طلای پارا تکواندو آسیا در فیلیپین از جمله افتخارات این ورزشکار گیلانی است.
7285 /6030
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.