نادره حکیم الهی هنرمند مجسمه ساز و مدیر این نگارخانه روز چهارشنبه به خبرنگار ایرنا گفت : بی شک هنرمندان بعنوان افراد آگاه و حساس نسبت به جامعه از بروز مشکلات رخ داده برای مردم کشورشان در سیلابهای اخیر نگران و ناراحت هستند.
وی اظهار داشت: از این رو با توجه به نقش پیشرو و اثرگذار هنرمندان در جامعه تصمیم گرفتیم از آنها برای ارائه آثارشان جهت کمک به سیل زدگان استان لرستان دعوت کنیم .
وی افزود:هنرمندان علاقمند می توانند آثار خود در زمینه نقاشی، مجسمه، عکاسی، نگارگری، خوشنویسی را در این نگارخانه برای کمک به سیلزدگان در معرض فروش گذارند.
حکیم الهی، از هنرمندان مایل به مشارکت در این حرکت جمعی دعوت کرد آثار خود را تا 29 فروردین به نگارخانه الهی رشت تحویل دهند.
مدیر نگارخانه الهی خاطرنشان کرد : تمامی عواید فروش آثار با همراهی عیسی چولاندیم استاد دانشگاه و هنربان این نمایشگاه ، موسسه نیکوکاری پردیس مهر، گروه امداد و نجات موج پیشرو صرف کمک به سیل زدگان خواهد شد.
وی با بیان این که نگارخانه ها مکانی برای پیوند هنر با جامعه است ، اظهار داشت : امیدواریم بتوانیم هدیه ای در خور از طریق جامعه فرهنگ و هنر گیلان و از طرف هنرمندان تجسمی سراسر کشور تقدیم هموطنان آسیب دیده نماییم .
نمایشگاه از 30 فروردین به مدت یک هفته برپاست . علاوه بر خرید در نمایشگاه امکان خرید آثار به صورت اینترنتی و همزمان با برگزاری نمایشگاه فراهم خواهد بود.
زمان تحویل آثار ساعت 16 تا 20 فروردین 98 و نشانی نگارخانه الهی رشت، خیابان تختی، کوچه قربانی، بن بست شادمان و شماره تلفن تماس 01333236762 است .
6030
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.