غلام رضا حسن پور روز سه شنبه در این باره به ایرنا گفت: طبق بررسی های اولیه که در مکان مورد نظر بعمل آورده ایم، هم اکنون حدود 300 تا 400 لیتر آب در کف مخزن های این جایگاه وجود دارد که احتمالا بدلیل قدیمی و زیر زمینی بودن، ممکن است آب به داخل این مخازن نفوذ کرده باشد.
محمدمهدی مظفری فرماندار رضوانشهر که در محل جایگاه عرضه سوخت حاضر شده نیز به ایرنا گفت که دستور پیگیری و بررسی دقیق موضوع را داده ام و چنانچه کسی در این زمینه مرتکب خطایی شده باشد، حتما برخورد می شود ولی در حال حاضر و تا پایان بررسی های کارشناسانه، چیزی مشخص نیست.
عرضه بنزین آغشته به آب در جایگاه سوخت دولتی واقع در مرکز این شهرستان موجب خرابی و توقف ده ها خودرو در جاده های این منطقه شده و جمعی از رانندگان خودروهای بومی و مسافران که اتومبیل های آنان بر اثر استفاده از این بنزین های آغشته به آب متوقف شده بود، با تجمع در مقابل پمپ بنزین رضوانشهر مراتب اعتراض خود را اعلام کردند.
این افراد با اظهار ناراحتی مبنی بر بروز تخلف در این محل عرضه سوخت می گویند: در این شرایط حساس و سخت اقتصادی، بخاطر سهل انگاری و سودجویی در این جایگاه، خودرو های ما آسیب دیده و باید نسبت به تخلیه باک و شستشوی سیستم انتقال سوخت موتور اقدام کنیم.
رضوانشهر در 70 کیلومتری غرب مرکز استان گیلان واقع شده و در این شهرستان چهار محل و جایگاه عرضه سوخت در پره سر، اردجان، خوشابر و مرکز رضوانشهر فعال است.
7293 / 2007
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.