به گزارش خبرنگار ایرنا؛ جهانبخش آرمان موسس تیم فوتبال مقاومت آستارا روز پنجشنبه در این آئین در هتل جهانگردی این شهرستان گفت: تیم فوتبال مقاومت با بازی های خوب، به لیگ دسته سوم کشور راه یافت و به منظور آمادگی آن در لیگ، بازی های دوستانه ای با تیم های مطرح کشور برگزار خواهد شد.
وی یاد آور شد: تیم فوتبال مقاومت آستارا با 16 برد و هشت مساوی در 24 بازی، به عنوان تنها تیم بدون باخت لیگ برتر استان گیلان به مقام قهرمانی دست پیدا کرد.
حسن رستم زاد فرماندار آستارا نیز در این آئین بیان کرد: از رشته های ورزشی برای حضور منسجم در لیگ های استانی و کشوری حمایت می کنیم و توسعه زیرساخت های فوتبال به خصوص در روستاها به منظور کشف استعدادهای نو، پیگیری شود.
وی افزود: تکمیل چمن مصنوعی و استخر شنای مجموعه ورزشی وحدت در سال 98 پیگیری می شود و امیدواریم با حمایت مسئولان استانی و کشوری در رشته های مختلف ورزشی به موفقیت های بزرگ برسیم.
پخش کلیپ بازی های تیم مقاومت از بخش های دیگر این آئین بود.

** مسابقات فوتبال جام نوروز در آستارا آغاز شد
بر اساس گزارش دیگری از خبرنگار ایرنا؛ یازدهمین دوره مسابقات فوتبال جام نوروز آستارا با انجام دو بازی در زمین ورزشی روستای هجرت این شهرستان آغاز شد.
این مسابقات با شرکت هفت تیم در دو گروه سه و چهار تیمی تا پایان هفته آینده ادامه دارد.
شهرستان بندر آستارا با 91 هزار نفر جمعیت در منتهی الیه غرب استان گیلان واقع و سه هزار و 500 ورزشکار در 35 هیات ورزشی آن ساماندهی شده است.
7105 / 7124/2007
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.