به گزارش خبرنگار ایرنا، محمدمهدی مظفری عصر چهارشنبه در جلسه ستاد مدیریت بحران رضوانشهر اظهارداشت: همه مدیران و اعضای این ستاد ملزم هستند هرگونه اتفاق و اقدامات صورت گرفته را در اسراع وقت به فرمانداری منعکس کنند.
وی با اشاره به وجود محور های کوهستانی و سخت گذر در این شهرستان گفت: باید اطلاع رسانی دقیق در این راستا صورت گیرد، مردم و مسافران را از وضعیت جاده ها با نصب علائم هشدار دهنده آگاه سازیم.
فرماندار رضوانشهر ادامه داد: شهرهای رضوانشهر و پره سر در مجاورت زمین های کشاورزی و شالیزار واقع شده اند واغلب انهار کشاورزی از داخل این دو شهر عبور کرده اند که اداره آبیاری منطقه باید در ایام بازندگی با هماهنگی شهرداران این دو شهر نسبت به ساماندهی سردهنه ها و تنظیم میزان خروجی آب، تمهیدات لازم را بعمل آورد.
وی افزود: با توجه به وضعیت جوی و شرایط راه های کوهستانی در این شهرستان، اگر به این نتیجه برسیم که انسداد محورها موجب امنیت جان مردم خواهد بود، اقدام به مسدود کردن دو محور پونل به خلخال و جاده آبشار ویسادار از ابتدای ورودی آن خواهیم کرد.
همچنین در این نشست، یونس هوشمند پور رئیس اداره راهداری و امور حمل و نقل جاده ای رضوانشهر گفت: بارندگی های اخیر موجب ریزش کوه در چندین نقطه از جاده های کوهستانی این شهرستان شد که هم اکنون با بسیج تمامی امکانات، مشغول ریزش برداری هستیم.
وی افزود: جاده های کوهستانی این شهرستان در مناطق بالا دست هم اکنون پوشیده از برف است که اقدام به برف روبی کرده ایم و تردد با احتیاط و رعایت قوانین در آنها جریان دارد.
بر اساس گزارش دیگری از خبرنگار ایرنا در رضوانشهر، محمدمهدی مظفری در جلسه مشارکت در جمع آوری کمک های مردمی جهت مناطق سیل زده کشور گفت: با پیگیری های بعمل آمده، علاوه بر اعزام یک تیم امدادی، درصدد جمع آوری کمک های مردمی در این شهرستان نیز هستیم.
وی با اشاره به اهمیت موضوع مبنی بر ارسال کمک های مردمی به مناطق سیل زده افزود: دستگاه هایی که بیشترین ارتباط و مراوده را با مردم دارند، انتظار داریم که نسبت به جمع آوری کمک های مردمی وارد عمل شوند.
فرمانده سپاه رضوانشهر نیز گفت: سپاه و بسیج در این شهرستان به همراه هلال احمر و کمیته امداد برای جمع آوری کمک های مردمی همه توان خود را بکار گرفته است.
سرهنگ سیداکبرقاسمی افزود: در این شرایط حساس همه ما باید در کنار هم به کمک مردم بشتابیم و تا کنون یک خودرو حامل کمک های ارسالی مردم این شهرستان به مناطق سیل زده استان گلستان ارسال شده است.
همچنین حمید سالاری رئیس کمیته امداد امام خمینی رضوانشهر گفت: تا کنون مبلغ 20 میلیون ریال وجه نقد، 20 دستگاه اجاق گاز، 10 دستگاه چراغ آترا، 20 تخته پتو و سایر اجناس جمع آوری شده برای این مناطق ارسال شده و جمع آوری سایر کمک ها همچنان ادامه می دهیم.
علی گواهی رئیس اداره آموزش و پرورش رضوانشهر نیز در این نشست با اشاره به جلسه هماهنگی بین مدیران مدارس برای جمع آوری کمک به سیل زدگان گفت: با توجه به هماهنگی های بعمل آمده، مشغول جمع آوری کمک های نقدی بین فرهنگیان این شهرستان هستیم.
شهرستان رضوانشهر با حدود 80 هزار نفر جمعیت در 70 کیلومتری غرب مرکز استان گیلان واقع است.
7293 /2007
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.