به گزارش خبرنگار ایرنا ، آیت الله رسول فلاحتی اظهار داشت: مقام معظم رهبری امسال را به نام رونق تولید ملی نامگذاری کردند و همه مسئولان باید در این راستا بکوشند و با عمل به دستورات رهبر، شاهد پیشرفت در کمیت و کیفیت تولیدات داخلی باشیم.
وی افزود: با وجود اینکه سال گذشته نیز از سوی مقام معظم رهبری سال اقتصاد مقاومتی نامگذاری شده بود، اما برخی مسئولان فقط شعار می دادند و توجهی به اقتصاد مقاومتی نداشتند اما امسال اگر ما در استان گیلان شاهد تبلیغات کالای خارجی توسط بنر ، تابلو و یا غیره باشیم، با مسئولان آن شهر برخورد و اگر ادامه یابد به مراجع قضایی معرفی می شوند.
نماینده ولی فقیه در گیلان یاداور شد: طی 2 سال اخیر آمریکا 226 طرح و لایحه علیه جمهوری اسلامی ایران ارایه و یا تصویب کرد اما مجلس ما چند لایحه بر علیه آمریکا تصویب کرده و در این راستا انتظار ما از مجلس بسیار بیشتر است.
وی در ادامه با انتقاد از تعدادی از رسانه ها عنوان کرد: از رسانه ها و اصحاب جراید نیز رضایت نداریم چون آنان این همه خیانت را از آمریکا می بینند ولی تاکنون در این راستا چقدر کار کردند اما تا برجام با نافرجامی تصویب شد، تعدادی از همین رسانه ها چند روز جشن گرفته بودند.
آیت الله فلاحتی به عدم تحقق بعضی از شعارهای مسئولان نیز اشاره و خاطرنشان کرد: ما از مسئولان انتظار داریم که اگر نتوانستند به اهداف خود برسند با شجاعت به مردم اعلام کنند و بگویند که ما می خواستیم اما موفق نشدیم و از مردم عذرخواهی کنند چون مردم ما بسیار فهیم هستند و این درک را دارند که مسئولانی که می خواستند کار انجام دهند ولی نتوانستند با مسئولانی که کار انجام نمی دهند، تفاوت دارند.
وی همچنین با اشاره به سالروز رحلت حضرت زینب (س) گفت: حضرت زینب بانوی صبور ، شجاع ، با ایمان و دارای علم و بصیرت بود که از امام و ولی خود اطاعت محض داشت و در راه دفاع از دین خدا مجاهدانه مبارزه کرد و قیام عاشورا را یه گوش همه رساند تا این قیام جاودانه بماند.
7285 /6030
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.