به گزارش خبرنگار ایرنا محمود واعظی سه شنبه شب در دیدار با شماری از فعالان سیاسی گیلان که در آستانه سفر رئیس جمهوری به استان انجام شد؛ اظهار داشت: تلاش دولت دوازدهم رفع ضعف‌های برنامه ها و سیاست های دولت یازدهم و پیشبرد با قوت این برنامه‌ها و سیاست‌هاست و دکتر روحانی با تمام وجود به دنبال آن بوده که همه وعدهای دولت را به طور کامل محقق سازد.
وی افزود: دولت با جنگ تبلیغاتی و روانی گسترده‌ای که اتاق فکرهای آنها در منطقه و بیرون منطقه فعال هستند، مواجه است و دشمنان تبلیغات مسمومی را علیه اقدامات دولت انجام می‌دهند که در این شرایط باید دست به دست هم، تلاش کنیم تا ضمن خنثی کردن جنگ روانی دشمنان، فضای آرام و مطلوبی را برای اجرای برنامه‌های دولت ایجاد کنیم.
واعظی با تأکید بر اینکه هیچ راهی جز فائق آمدن بر مشکلات نداریم، تصریح کرد: باید بکوشیم رضایت مردم را با برطرف کردن مشکلات اقتصادی و معیشتی آنان فراهم سازیم و همه کسانی که با دولت همسو هستند، لازم است برای منافع ملی و ادامه این راه، از خودگذشتگی داشته باشند.
رئیس دفتر رئیس جمهوری بر لزوم شایسته‌سالاری و استفاده از ظرفیت جوانان تأکید و اضافه کرد: دولت به استفاده از ظرفیت جوانان، زنان، اقوام و مذاهب تأکید جدی دارد و باید در این راه با شایسته‌سالاری از ظرفیت‌های این قشر بهره ببریم.
واعظی خاطرنشان ساخت: دشمنان و بدخواهان به دنبال زیر سوال بردن دستاوردهای دولت هستند و در این شرایط همه وظیفه داریم این دستاوردها را برای مردم تبیین کرده و از آنها حمایت کنیم و اطمینان داریم که با همراهی مردم می‌توانیم از مشکلات عبور کنیم.
در این دیدار شماری از فعالان سیاسی استان گیلان، دیدگاه‌ها و پیشنهادات خود را در موضوعات مختلف، فرهنگی، سیاسی و اقتصادی با رئیس دفتر رئیس جمهوری در میان گذاشتند.
به گزارش ایرنا رئیس جمهوری، جمعی از وزیران و اعضای هیأت دولت روزهای چهارشنبه و پنجشنبه هفته جاری میهمان گیلانی ها هستند و نخستین برنامه دکتر روحانی حضور در جمع مردم استان و سخنرانی در ورزشگاه شهر لاهیجان است.
رئیس جمهوری پیش از این نیز در اواخر فروردین ماه سال 94 در پانزدهمین سفر استانی خود و نیز اوایل فروردین ماه سال 96 برای بهره برداری از چندین پروژه مهم عمرانی و صنعتی، به گیلان سفر کرده بود.
7296/2007/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.