سرهنگ حسین محمدپور سه شنبه شب در گفتگو با ایرنا اظهار داشت : در حال حاضر، تمامی راه های استان به غیر از محور پونل خلخال که از چندین ماه قبل برای تامین ایمنی تردد کنندگان بسته شده ، باز است.
وی همچنین با اشاره به بارش باران در راه های استان از رانندگان خواست در چنین شرایط جوی سرعت مطمئنه را بیش از پیش رعایت کنند .
وی به دو سانحه رانندگی از ابتدای طرح نوروزی( بیست و پنجم اسفند ماه جاری) در راههای استان اشاره و بیان کرد: تخطی از سرعت مطمئنه و منحرف شدن پژو در محور رشت- فومن در محدوده گل افزا منجر به کشته شدن دو نفر شد .
وی همچنین با اشاره به وقوع تصادف دیگری شب گذشته در محور سنگر - سیاهکل افزود: یک دستگاه پژو پارس در محور سنگر -سیاهکل به دلیل سبقت غیرمجاز موجب تصادف و کشته شدن خود و همسر و یکی از فرزندانش شد و تنها فرزند سه ساله شان در این تصادف زنده ماند.
وی با بیان اینکه قبل از وقوع این تصادف همکاران ما به این راننده تذکر و ایست دادند اما متاسفانه راننده با اصرار به تخلف ، به ایست پلیس توجهی نکرد.
سرهنگ محمدپور ادامه داد: قرار بود که تیم بعدی پلیس این خودرو را متوقف کند که متاسفانه قبل از رسیدن به آنها براثر سبقت غیر مجاز با یک کامیونت برخورد و از چهار سرنشین، سه نفر جان خودرا از دست دادند.
7296 / 6030
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.