به گزارش ایرنا کیوان محمدی عصر دوشنبه در نشست شورای برنامه ریزی گیلان در استانداری اظهار داشت: باید تأکید کنم که اسفند ماه سال 1397، در واقع به یک ماه تاریخی و بیاد ماندنی تبدیل شده که پس از سال‌ها انتظار، استان گیلان سرانجام به شبکه خطوط مهم ریلی کشور پیوست.
وی افزود: قطعا این رویداد مهم، پس از تکمیل و اتصال کامل به بندر انزلی و بندر آستارا و راه آهن جمهوری آذربایجان، نقش ارزنده‌ای در توسعه همه‌جانبه استان در بلند مدت خواهد داشت.
محمدی در ادامه با اشاره به نقش مهم انسجام، آرامش و همگرایی مدیریتی در شتاب بخشیدن به روند توسعه استان گفت: توسعه استان مرهون آرامش، اتحاد و انسجام مدیریتی دستگاه‌های دولتی به ریاست استاندار از یک سو و نقش بی بدیل حضور مردم در صحنه‌های مختلف است.
وی خاطرنشان کرد: البته اتحاد و انسجام مدیریتی به معنای حذف مباحث کارشناسی، علمی و به قول معروف بحث‌های طلبگی روند توسعه و پیشرفت نیست، بلکه در مواقعی وجود اختلاف نظرهای علمی و کارشناسانه، می‌تواند نقاط روشن‌تری را برای فرآیند توسعه و پیشرفت جامعه فراهم کند و این نوع اختلاف نظرهای کارشناسی نشان از تفرقه و تشتت نیست.
رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی گیلان در ادامه با مذموم دانستن اختلاف افکنی و یا دامن زدن به اختلافات گفت: معتقدم هیچ انسان و جریان اصیل و معتقد به آرمان‌های انقلابی و ملی به جای اتحاد و انسجام، اختلافات عموما موهوم را عمده نمی‌کند.
وی در خاتمه گفت: امیدوارم مدیران دستگاه‌های دولتی مستقر در گیلان در سال 1398 نیز در قالب شورای برنامه‌ریزی استان و دیگر شوراها به ریاست دکتر‌ سالاری، در خدمت به آرمان‌های توسعه استان و مردم شریف گیلان موفق باشند.
در این جلسه در ارتباط با اتمام و بهره‌برداری از پروژه مهم راه آهن قزوین-رشت به همت و تلاش‌ها و هدایت‌های همه جانبه و نقش بی‌بدیل نوبخت رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور تاکید شد.
7296/2007/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.