به گزارش ایرنا امید عظیمیان روز یکشنبه در نشست خبری در جمع خبرنگاران رسانه های گروهی استان گیلان در رشت افزود: پویش ملی بهبود رفتارهای ترافیکی در راستای اجرای نوزدهمین دوره طرح ملی خدمات نوروزی سازمان جوانان جمعیت هلال احمر، از روز گذشته آغاز شده و تا هفدهم فروردین ماه سال آینده ادامه دارد.
وی اظهار داشت: در میثاق نامه این پویش آمده، قول می دهم سرعت مجاز را رعایت کنم، سبقت بی جا نگیریم، کمربند ایمنی را ببندم، در هنگام رانندگی از تلفن همراه استفاده نکنم، موقع خواب آلودگی توقف نموده و استراحت کنم، حتی اگر فاصله اندک تا مقصد باقی مانده باشد، دیرتر می رسم اما خانواده ای را عزادار نمی کنم.
معاون جوانان هلال احمر گیلان در ادامه با اشاره به راه اندازی نرم افزار گیلداد برای دومین سال از سوی این جمعیت خاطر نشان کرد: گیلداد به معنای فرزند گیلان زمین نرم افزار موبایلی با آدرس Red- Titi- Bot@ برای تسهیل در ارائه خدمات به هموطنان در حوزه جوانان راه اندازی شده است.
وی با بیان این که در بخش اطلاع رسانی نرم افزار گیلداد قابلیت نصب بر روی تلفن های همراه را دارد و تمامی خدمات مورد نیاز توسط این نرم افزار به مسافران ارائه می شود، تصریح کرد: در این نرم افزار خدماتی از جمله آموزش های امداد و نجات، اومدیم گیلان، کجا بریم؟ و ... ارائه می شود.
طرح های نوروزی جمعیت هلال احمر گیلان شامل طرح ایمنی و سلامت و امداد و نجات از روز گذشته در این استان به اجرا درآمده و تا شانزدهم فروردین ادامه دارد.
7286/2007
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.