به گزارش خبرنگار ایرنا ، قرار بود غروب جمعه ایوانکوویچ در کنفرانس خبری پیش از بازی تیم های سپیدرود و پرسپولیس حضور یابد که به این کنفرانس نرسید و این در حالی بود که خبرنگاران نیز مدت ها منتظر سرمربی پرسپولیس در محل کنفرانس باقی ماندند.
علیرضا وهابی مسئول روابط عمومی هیات فوتبال استان گیلان در این خصوص اظهار داشت: قرار بود از ساعت 18 و 45 دقیقه کنفرانس خبری برانکو برگزار شود ولی پرواز هواپیمای حامل بازیکنان پرسپولیس با تاخیر مواجه و همین امر باعث شد تا برانکو به مصاحبه قبل از بازی نرسد.
وی بیان کرد: البته غیر از تاخیر در پرواز، ترافیک شدید مسیر فرودگاه تا ورزشگاه شهید عضدی رشت محل برگزاری این کنفرانس خبری، یکی دیگر از دلایل غیبت سرمربی پرسپولیس در این مصاحبه بود وگرنه ما زمان برگزاری نشست خبری پیش از بازی را با زمان حضور این تیم در رشت هماهنگ کرده بودیم.
تیم های فوتبال سپیدرود رشت و پرسپولیس تهران عصر فردا (شنبه 25 اسفند ماه) در هفته بیست دوم رقابت های فوتبال لیگ برتر باشگاه های کشور در ورزشگاه سردار جنگل رشت به مصاف هم می روند.
تا پایان هفته بیست و یکم رقابت های فوتبال لیگ برتر که با حضور 16 تیم درحال برگزاری است، پرسپولیس با 42 امتیاز در صدر و سپیدرود با 13 امتیاز در مکان پانزدهم جدول رده بندی قرار دارند.
7285/2007
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.