به گزارش خبرنگار ایرنا در این دوره از رقابت ها، 197 کشتی گیر فرنگی کار رده سنی نوجوانان از استان های مختلف کشور حضور داشتند که به مدت دو روز در مجموعه ورزشی شش هزار نفره شهدای رشت با هم به رقابت پرداختند.
در پایان این رقابت ها و در وزن 45 کیلوگرم ، مهدی احدی زناب از استان گیلان با غلبه برابر تمامی رقبای خود عنوان قهرمانی را کسب کرد ، محمد مهدی جواهری از قم دوم شد، رامین احمدی از خوزستان و میلاد ولی زاده از مازندران به طور مشترک سوم شدند.
همچنین در رقابت های وزن 48 کیلوگرم، امیررضا ده بزرگی از فارس به مقام قهرمانی دست یافت ، علی حاجیوند نورایی از خوزستان در مکان دوم قرار گرفت ، طارق غبیشاوی از خوزستان و اسماعیل کریمی از مازندران به طور مشترک سوم شدند.
در پایان رقابت های وزن 51 کیلوگرم، سعید اسماعیلی از خوزستان عنوان قهرمانی را به خود اختصاص داد ، علیرضا قناعتی از اصفهان نایب قهرمان شد، فردین کهرازه از سیستان و بلوچستان و سید آرش نگهداری از فارس نیز به طور مشترک روی سکوی سوم ایستادند.
در رقابت های وزن 55 کیلوگرم نیز فرید سیرتی مقدم از استان گیلان توانست مقام قهرمانی را تصاحب کند ، سجاد عباس پور از مازندران در رتبه دوم این وزن قرار گرفت ، احمد نجفی و سید مصطفی رضایی هر دو از مازندران به طور مشترک سوم شدند.
همچنین در پایان رقابت های وزن 60 کیلوگرم، سید دانیال سهرابی از خوزستان اول شد، امیر حسین زرین کمر از مازندران مقام دوم را کسب کرد، امیر عبدی از قم و ایمان محمدی از خوزستان به طور مشترک سوم شدند.
در رقابت های وزن 65 کیلوگرم، حجت رضایی از خوزستان به مقام قهرمانی و عنوان نخست دست یافت ، جبار کاویان از مازندران مقام نایب قهرمانی را کسب کرد، محمد امین جبالی فر از قم و سینا رضایی از خراسان رضوی به طور مشترک سوم شدند.
همچنین در پایان رقابت های وزن 71 کیلوگرم، رضا ساکی از خوزستان عنوان قهرمانی کشور را به خود اختصاص داد ، علی عزیزی از مازندران در رتبه دوم قرار گرفت، علیرضا دیناروند از خوزستان و علیرضا محمودی از البرز نیز به طور مشترک مقام سوم را کسب کردند.
در پایان رقابت های وزن 80 کیلوگرم نیز مسعود کاووسی از خوزستان مقام قهرمانی مسابقات را به خود اختصاص داد، کامران ارقش از خوزستان نایب قهرمان شد ، آریا نامجو از اردبیل و امیرحسین ملابابایی از گیلان به طور مشترک سوم شدند.
همچنین در رقابت های وزن 92 کیلوگرم سعید کریمی زاده از خوزستان موفق به کسب عنوان قهرمانی شد، رامین کریمی از آذربایجان شرقی در مکان دوم قرار گرفت، سید حمید افتخاری از مازندران و علی عابدی از البرز به طور مشترک روی سکوی سوم قرار گرفتند.
در رقابت های وزن 110 کیلوگرم نیز عرفان نجفی از توابع تهران مقام نخست را به خود اختصاص داد، هادی شکری از مازندران در مکان دوم قرار گرفت ، مهدی موسی شعار از تهران و شاهرخ میکائیلی از قم به طور مشترک مقام سوم را کسب کردند.
7285/2007
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.