سرپرست اداره پیش‌بینی و هشدار اداره کل هواشناسی گیلان گفت: آسمان استان تا اواسط هفته جاری صاف تا قسمتی ابری همراه با وزش باد جنوبی در ارتفاعات است.

به گزارش ایلنا از رشت، مازیار غلامی بیان کرد: بررسی نقشه های هواشناسی نشان دهنده استقرار جوی به طور غالب پایدار در منطقه است که بر این اساس وزش باد جنوبی و روند افزایش دما تا اواخر هفته پیش بینی می شود.

وی ادامه داد: سرعت وزش باد طی سه شنبه غروب و شب و چهارشنبه در بعضی نقاط از شدت بیشتری برخوردار است و طی این مدت با فراهم شدن رطوبت کافی وقوع پدیده مه در صبح‌ها و شب‌ها دور از انتظار نیست.

غلامی آسمان امروز گیلان را صاف تا قسمتی ابری، وزش باد جنوبی (به ویژه ارتفاعات و دامنه‌ها)، عصر و شب افزایش ابر، طی شب پاره‌ای نقاط مه عنوان و برای فردا (دوشنبه) نیز آسمان استان را قسمتی ابری تا ابری، وزش باد جنوبی (به‌ویژه ارتفاعات و دامنه‌ها)، به تدریج کاهش ابر پاره ای نقاط مه پیش بینی کرد.

وی گفت: بیشینه دمای گیلان در شبانه روز گذشته با ۱۶ درجه مربوط به لاهیجان و کمینه دمای استان برای فردا با دو درجه مربوط به جیرنده بوده است.

سرپرست اداره پیش‌بینی و هشدار اداره کل هواشناسی گیلان بیشینه دمای امروز رشت را ۱۸ درجه و کمینه دمای فردای مرکز گیلان را نیز شش درجه ذکرکرد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.