همزمان با سفر ریاست جمهوری به استان گیلان، بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی میلاد لاهیجان با حضور وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان و جمعی از مسئولان محلی رسماً افتتاح شد.

به گزارش ایلنا از لاهیجان، سعید صباحی مدیرعامل بیمارستان  میلاد لاهیجان گفت: مجوز ساخت این بیمارستان درسال 86 از وزارت بهداشت دریافت شد. فاز اول در سال 96 با 80 تخت و بخش‌های داخلی، CCU ، ICU ، اتاق عمل، جراحی، زایمان در آب،  اطفال، درمانگاه، اورژانس، رادیولوژی، آزمایشگاه به بهره برداری رسید.

فاز دوم نیز با 177 تخت با بخش‌های آنژیوگرافی، CCU2، ICU2،  به بهره برداری می رسد.

مدیرعامل بیمارستان  میلاد لاهیجان  خاطرنشان کرد: این بیمارستان  با بیمه‌های پایه و تکمیلی قرارداد دارد و بر اساس تعرفه های مصوب وزارت بهداشت  نسبت به پذیرش و درمان بیماران  اقدام می کند.

صباحی از استقرار 4 اتاق بصورت هتلینگ جهت توریسم درمانی و بیماران منطقه خبر داد.

وی هدف از ساخت این بیمارستان را ارتقای سلامت مردم منطقه و حفظ کرامت انسانی عنوان کرد و افزود: بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی میلاد تلاش دارد تا در راستای ارتقاء سطح سلامت جامعه، با تاکید بر درمان با کیفیت، حفظ کرامت انسانی و رعایت اخلاق حرفه ای با ارتقاء مستمر کیفیت، نقش خود را به بهترین نحو ایفا نماید. 

گفتنی است: عملیات ساخت بیمارستان میلاد لاهیجان از سال 90 در زمینی به مساحت  8000متر مربع و با زیربنای 13 هزار متر مربع در ۶ طبقه شروع  و در سال 95 به اتمام رسید. برای ساخت و تجهیز این بیمارستان بالغ بر هزار میلیارد ریال توسط بخش خصوصی هزینه شده و با افتتاح آن برای 450 نفر اشتغال ایجاد شد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.