دکتر کریم همتی روز سه شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: ناهنجاری های مادرزادی در حوزه جراحی ارتوپدی، جراحی مغز و اعصاب، قلب و عروق توسط این متخصصان و بخشی از پزشکان ایلامی روز های 18 و 19 دیماه جاری ویزیت و درمان خواهند شد.
وی با بیان اینکه تیم جراحی موسه محکم از جراحان باسابقه دانشگاه های تهران هستند، افزود: این تیم با استقرار در درمانگاه های تخصصی و دولتی استان ناهنجاری های مادر زادی اطفال را بررسی و در صورت نیاز به صورت رایگان مورد جراحی قرار می دهند.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایلام تاکید کرد: شهروندان ایلامی می توانند از طریق سامانه که طی روزهای آینده معرفی می شود در مراکز بهداشتی درمانی و بیمارستانی سطح استان ثبت نام کنند.
به گفته همتی، ویزیت بیماران ثبت نام شده در کلینیک فجر انقلاب بیمارستان شهید مصطفی خمینی و کلینیک فوق تخصصی بیمارستان امام خمینی(ره) انجام خواهد شد.
وی اضافه کرد: بیماران پس از ویزیت، توسط متخصصان تیم بندی شده و تمام خدمات ویزیت و جراحی آنان به صورت رایگان انجام خواهد شد.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایلام تصریح کرد: این خدمات بدون هیچ سقف بندی زمانی در 2 روز به بیماران ارائه خواهد شد و تا هر زمانی که نیاز باشد بیماران ویزیت، شناسایی و در آینده مورد عمل جراحی قرار خواهند گرفت.
7180/6034
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.