مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان به خبرنگار ایرنا گفت: سومین همایش موسیقی آهنگ نور به مناسبت میلاد حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها و آغاز هفته بزرگداشت مقام زن و زادروز بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام (ره) از سوی کانون در رشت برگزار شد.
اسنفدیار ضیائی اظهار داشت: این کار به همت کانون به منظور فراهم سازی بستر های مناسب برای شناسایی افزون تر استعداد های آینده سازان، تشویق کودکان و نوجوانان هنرمند و جلب نظر جامعه به اهمیت کشف و پرورش استعداد های ذوقی فرزندان ایران اسلامی برگزار شد.
وی با بیان این که در همایش موسیقی آهنگ نور شش گروه موسیقی مراکز فرهنگی هنری کانون گیلان با اجرای خلاقانه به هنرنمایی پرداختند، اظهار داشت: اعضای گروه های موسیقی مراکز فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهرستان های رشت، بندرانزلی و شفت، بخشی از دستاورد های حضور در کانون را به نمایش گذاشتند.
قدردانی از اعضای گروه های موسیقی، تجلیل از برگزیدگان فراخوان های بین المللی و اهدای لوح سپاس و بسته های فرهنگی به برگزیدگان فراخوان مسابقه استانی نقاشی، خوشنویسی و ساخت کلیپ با موضوع خطی از رنگ و نور به مناسبت چهلمین سالگشت پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی از جمله برنامه های این همایش بود.
بر اساس آخرین آمار، حدود 60 هزار کودک و نوجوان در مراکز 31 گانه کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گیلان عضو هستند، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در استان، دارای دو کتابخانه سیار روستایی در آستارا و رستم آباد، یک کتابخانه سیار شهری در رشت، چهار کتابخانه پستی و دو مرکز فراگیر در رشت و رودسر است.
7286/2007
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.