سرهنگ محمد نمازی روز دوشنبه در مصاحبه با خبرنگار ایرنا گفت: عصر روز گذشته در پی اعلام مرکز فوریت های پلیسی 110 مبنی بر درحال سرقت بودن یک طلافروشی در آستارا توسط دو سارق، ماموران انتظامی به سرعت در محل حضور یافته و یک سارق را دستگیر کردند و تلاش برای دستگیری همدست فراری او ادامه دارد.
نمازی اضافه کرد: سارقان با یک اسلحه پلاستیکی و نقاب، طلافروش را تهدید و یک حلقه النگو را سرقت کرده بودند اما حضور به موقع پلیس، آنها را ناکام گذاشت و النگو به طلافروش بازگردانده شد.
وی اظهار کرد: استفاده از سیستم های ضد سرقت و هشدار در این طلافروشی، در اطلاع رسانی سریع به پلیس تاثیرگذار بود و بازاریان، مغازه های خود را به وسایل هشدار الکترونیکی مجهز کنند.

** تصادف در محور آستارا-اردبیل یک مصدوم بر جا گذاشت
حسین خورشیدی رئیس جمعیت هلال احمر آستارا گفت: عصر روز گذشته (یکشنبه) بر اثر تصادف یک دستگاه خاور با یک دستگاه پژو در محدوده کشفی جاده آستارا -اردبیل، یک سرنشین سواری مصدوم شد.
وی اضافه کرد: امدادگران پایگاه جاده ای صیادلر جاده آستارا به اردبیل، مصدوم را با آمبولانس به بیمارستان شهید بهشتی آستارا انتقال دادند و وضعیت او مطلوب است.
شهرستان آستارا با 91 هزار نفر جمعیت در غرب استان گیلان و همسایگی جمهوری آذربایجان قرار دارد و محور آستارا به اردبیل از مسیرهای پر تردد شمال کشور است.
7105 / 7124 / 2007
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.