رئیس هیات کاراته استان گیلان روز سه شنبه در مصاحبه با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: رنکینگ برترین های هفته چهارم سوپر لیگ مردان و هفته سوم لیگ برتر بانوان کاراته از سوی فدراسیون اعلام شد که سه کاراته کار گیلانی در لیگ مردان و چهار کاراته کار این استان در لیگ برتر بانوان جزو برترین ها قرار گرفتند.
رضا رسولی افزود: بر این اساس و در پایان هفته چهارم رقابت های کاراته سوپر لیگ مردان کشور که در تهران برگزار شد، جاوید بهمن جاه از استان گیلان در رتبه دوم برترین های بخش کاتای انفرادی و همچنین در بخش مبارزه ، محمدمهدی قاهری در وزن 75+ کیلوگرم رتبه اول را به خود اختصاص داد و در وزن آزاد نیز ، امیررضا پورمحمد در جایگاه سوم قرار گرفت.
وی بیان کرد: در رقابت های کاراته لیگ برتر بانوان کشور و در پایان هفته سوم که در تهران برگزار شد، طبق رنکینگ اعلام شده از سوی فدراسیون کاراته ، سارا بهمنیار ملی پوش شایسته گیلانی در وزن 50- کیلوگرم در رنکینگ سوم این وزن، در وزن 55- کیلوگرم زهرا حاجیان در رتبه اول تا پایان هفته سوم قرار گرفت.
رسولی خاطرنشان کرد: در وزن 61+ کیلوگرم شبنم واحدی از گیلان در رتبه سوم این وزن و در وزن 68- کیلوگرم نیز، نگین التونی دیگر کاراته کار شایسته استان در رنکینگ دوم ایستادند.
7285/2007
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.