رئیس هیات کاراته استان گیلان روز یکشنبه در مصاحبه با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: مرحله نیمه نهایی و نهایی رقابت ها کاراته لیگ برتر مردان کشور در تهران برگزار و در نهایت تیم های اول تا سوم این دوره از مسابقات مشخص شد.
رضا رسولی افزود: با توجه به دیدارهای انجام شده طی هفته های گذشته، تیم های کاراته شهرداری بندرانزلی ، باشگاه فرهنگی ورزشی مقاومت تهران، عقاب شوبوکان و مارال چرم به مرحله نیمه نهایی رقابت های کاراته لیگ برتر مردان کشور صعود کرده بودند.
وی ادامه داد: در مرحله نیمه نهایی این مسابقات ، تیم شهرداری بندرانزلی رو در روی مقاومت قرار گرفت که در نهایت با نتیجه 15 بر شش مغلوب حریف قدرتمندش شد و از راهیابی به دیدار نهایی این مسابقات بازماند.
وی بیان کرد: با توجه به این امر، تیم کاراته شهرداری بندرانزلی به همراه مارال چرم موفق شدند مقام سوم مشترک رقابت های کاراته لیگ برتر مردان کشور را به خود اختصاص دهند و همچنین تیم های مقاومت و عقاب شوبوکان به ترتیب عناوین قهرمانی و نایب قهرمانی را کسب کردند.
رئیس هیات کاراته استان گیلان خاطرنشان کرد: در رقابت های کاراته لیگ برتر مردان کشور، زبده ترین تیم های این رشته از سراسر کشور به صورت متمرکز و دوره ای در تهران رقابت کردند که در نهایت چهار تیم به مرحله نیمه نهایی راه یافتند.
7285 /6030
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.