مسئول روابط عمومی هیات جودو استان گیلان روز شنبه در مصاحبه با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: پس از درخشش بانوان جودوکار گیلانی در رقابت های قهرمانی بزرگسالان کشور و انتخابی تیم ملی، این بانوان در مسابقات بخش کاتا که در کرمان برگزار شد نیز درخشیدند و 2 مدال نقره کسب کردند.
حسین فتوحی افزود: بر این اساس و در پایان این رقابت ها که جمعه شب در کرمان پایان یافت، بانوان جودوکار در سه فرم با هم به رقابت پرداختند که تیم گیلان در فرم جونوکاتا موفق به کسب مدال شد.
وی اضافه کرد: متین مهدوی نیا جودوکار شایسته گیلانی و زهرا مهرگان دیگر بانوی جودوکار گیلانی حاضر در این رقابت ها ، با درخشش خود توانستند عنوان نایب قهرمانی مسابقات کاتای جودو کشور را در فرم جونوکاتا کسب و مدال نقره این رقابت ها را بر گردن بیاویزند.
وی بیان کرد: تیم جودوی بانوان گیلان که با سرمربیگری خانم پیربازاری در رقابت های قهرمانی کاتای بانوان کشور حضور یافته بود، در رده بندی تیمی نیز پس از کردستان، مقام نایب قهرمانی کشور را کسب کرد.
مسئول روابط عمومی هیات جودو استان گیلان خاطرنشان کرد: در رقابت های کاتای جودو بانوان کشور، زبده ترین ورزشکاران این رشته از استان های مختلف در بخش کاتا و در فرم های جونوکاتا ، ناگنوکاتا و کاتامه‌نوکاتا در کرمان با هم به رقابت پرداختند.
فتوحی یادآور شد: در رقابت های جودو قهرمانی بزرگسالان کشور و انتخابی تیم ملی که هفته گذشته در رشت برگزار شد، بانوان گیلانی موفق به کسب یک مدال طلا و 2 مدال نقره شده بودند.
7285 /6030
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.