به گزارش ایرنا، این مضمون کاریکاتوری از سوگند صیدجو هنرمند جوان اهل انزلی است که در چند ماه اخیر در دو جشنواره خارجی Welt Heimat آلمان و جشنواره ی Sijil Penghargaan مالزی پذیرفته و موفق به کسب دیپلم شده است.
سوگند صید جو متولد 1374 و دانش آموخته نقاشی از دانشگاه گیلان است و تاکنون در جشنواره های مختلفی نظیر جشنواره SICACO 2016 کره جنوبی و جشنواره بین المللی رقابتی کاریکاتور هند ژانویه 2017 موفق به کسب دیپلم افتخار شده است .
صیدجو نقاشی را از دوران دبیرستان و بدون استاد آغاز کرد . پس از قبولی در آزمون هنر در رشته نقاشی دانشگاه گیلان مشغول به تحصیل شد و در همین دوران نزد عماد صالحی تصویرسازی و کاریکاتور کار کرد .
دریافت دیپلم افتخار از جشنواره ی بین الملی 2016 هندوستان با موضوع گاندی ، برگزیده جشنواره ی ' humo DEVA ' کشور رومانی و دریافت دیپلم افتخار راه یافتن به نمایشگاه و چاپ اثر در کتاب 2017، برگزیده بیست و پنجمین جشنواره دانشجویی بین المللی پیراسیکابای، کسب دیپلم افتخار جشنواره برزیل سال 2017 ، منتخب جشنواره ی کارتون و کاریکاتور بین المللی یونان 2017 ، راه یابی اثر به نمایشگاه بین المللی ژاپن، راه یابی دو اثر به نمایشگاه بین المللی cebu lampoon کشور فیلیپین و دریافت گواهی شرکت در این نمایشگاه سال 2018 از جمله موفقیتهای این هنرمند جوان است.
6030
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.