به گزارش خبرنگار ایرنا شرکت کنندگان در این همایش روز جمعه با سردادن شعارهایی چون در جستجوی سلامت پیاده باید رفت، دکتر جسم شما، ورزش ورزش و دکتر روح شما، ورزش ورزش مسیر حدود هفت کیلومتری خیابان های فارابی و امام (ره) را طی کردند.
داوود دوستدار رئیس هیات ورزش های همگانی آستارا در اختتامیه همایش در سالن ورزشی انقلاب این شهرستان اظهار کرد: هیات ورزش های همگانی آستارا از سال 1364 فعال شده و 15 کمیته ورزشی زیر نظر آن فعال است.
وحید خاصی پور رئیس اداره ورزش و جوانان آستارا گفت: استقبال گرم مردم از همایش های فرهنگی ورزشی، نشانگر اشتیاق آنان به شرکت در مناسبت های مختلف است.
وی افزود: در اواخر بهمن ماه، مسابقات بین المللی کاراته ایران و جمهوری آذربایجان به میزبانی آستارا برگزار خواهد شد و ورزش این شهرستان با حمایت دولت، در برگزاری مسابقات و توسعه زیرساخت ها پیشگام است.
وی اضافه کرد: ساخت هفت زمین ورزشی فوتبال، سه خانه ورزش روستایی و فعالیت 48 باشگاه در آستارا از برکات انقلاب است و چمن مصنوعی ورزشگاه وحدت و استخر شنا نیز به زودی به بهره برداری خواهد رسید.
سامان ساسانیان معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار آستارا هم گفت: مردم در صحنه های ورزشی و اجتماعی حضور پررنگ دارند و مسئولان جهت خدمت رسانی مضاعف تلاش کنند.
اجرای حرکات نمایشی ورزش های فریزبی، کیک بوکس و اهدای جایزه به 40 نفر به قید قرعه از بخش های دیگر این آئین بود.
شهرستان آستارا با 91 هزار نفر جمعیت در منتهی الیه غرب استان گیلان واقع و سه هزار و 500 ورزشکار در هیات های ورزشی آن ساماندهی شده است.
7105 / 7124/2007
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.