به گزارش روز پنجشنبه خبرنگار ایرنا ، وحید خاصی پور در جلسه هماهنگی برنامه های ورزشی دهه فجر در اداره ورزش و جوانان آستارا گفت: این مسابقات در دو بخش کاراته آزاد و کنترلی در روزهای 18 و 19 بهمن ماه در سالن ورزشی انقلاب این شهرستان برگزار خواهد شد و مجوز شورای برون مرزی وزارت ورزش و جوانان اخذ شده است.
وی افزود: 200 ورزشکار در رده های سنی مختلف از شهرهای آستارا، لنکران، ماساللی و باکوی جمهوری آذربایجان و شهرهای استان گیلان با همدیگر رقابت خواهند کرد.
وی اظهار داشت: 22 برنامه شاخص ورزشی در دهه مبارک فجر نظیر مسابقات بوکس آستارای ایران و آستارای جمهوری آذربایجان، وزنه برداری قدرتی غرب گیلان و همایش پیاده روی خانوادگی در آستارا برگزار خواهد شد.
غفور نصیری رئیس هیات کاراته آستارا نیز با بیان این که شهرستان مرزی آستارا میزبان خوبی برای تورنمنت های ملی و بین المللی است و پیش از این، سه دوره مسابقات بین المللی کاراته در آن برگزار شده بر لزوم حمایت مسئولان برای این دوره از مسابقات تاکید کرد.
شهرستان آستارا با 91 هزار نفر جمعیت واقع در منتهی الیه غرب گیلان و همسایگی جمهوری آذربایجان دارای سه هزار و 500 ورزشکار فعال در 35 هیات ورزشی آن ساماندهی شه است.
7105 / 7124 /6030
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.