به گزارش خبرنگار ایرنا به مناسبت دهه فجر چهار واحد اقامتگاه بوم گردی در براگور، بالابراگور، کندلات و میرزاگلبند افتتاح شد. به گفته عین الله عزیزپور، این پروژه ها با پنج میلیارد و 600 میلیون ریال هزینه احداث و برای 9 نفر فرصت شغلی فراهم شده است.
همچنین طرح پرورش شتر مرغ در روستای گرد پشته افتتاح شد؛ به گفته رضا پورخانعلی مدیر جهاد کشاورزی رودبار، این طرح 150 رأسی با پنج میلیارد ریال هزینه اجرا و با بهره برداری از آن برای دو نفر فرصت شغلی فراهم شده است.
طرح پرورش ماهیان سردآبی شهران نیز به بهره برداری رسید. به گفته پورخانعلی مدیر جهاد کشاورزی رودبار، این طرح با ظرفیت تولید 15 تن و چهار میلیارد و 200 میلیون ریال هزینه احداث و با بهره برداری از آن برای چهار نفر فرصت شغلی فراهم شده است.
پروژه آسفالت راه روستایی بالابراگور - گردپشته و نیز راه روستایی شیرکوه-دیورش هم به بهره برداری رسید.
به گفته اشکان گوهری رئیس راه و شهرسازی رودبار، پروژه راه روستایی بالابراگور - گردپشته به طول 3.8 کیلومتر با هزینه هفت میلیارد و 600 میلیون ریال و پروژه آسفالت راه روستایی شیرکوه-دیورش به طول یک کیلومتر با هزینه دو میلیارد ریال اجرا شده است.
هوشیار رسولی نیا شهردار توتکابن نیز گفت که برای دو هزار و 800 متر آسفالت خیابان امام خمینی(ره) توتکابن و 110 متر سنگ فرش پیاده روی خیابان 31 خرداد این شهر، دو میلیارد و 500 میلیون ریال هزینه شده است.
شهرستان رودبار با چهار بخش مرکزی، خورگام، رحمت آباد و بلوکات و عمارلو در 67 کیلومتری جنوب مرکز استان گیلان واقع است.
7296/2007/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.