مسئول روابط عمومی ادره کل ورزش و جوانان گیلان در این خصوص در مصاحبه با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: جامعه ورزش گیلان روز دوشنبه 15 بهمن ماه در چهارمین روز از دهه مبارک فجر با حضور در گلزار شهدای رشت، با آرمان های مقدس شهدای انقلاب اسلامی تجدید میثاق کردند.
سعید علیپور افزود: در این مراسم، مسئولان اداره کل ورزش و جوانان گیلان، معاونان این اداره ، تعدادی از روسای هیات های ورزشی گیلان، قهرمانان ورزشی ، داوران و مربیان رشته های مختلف و همچنین پیشکسوتان حضور داشتند.
وی ادامه اد: در جریان این مراسم، جامعه ورزش استان گیلان مزار شهدای انقلاب اسلامی و شهدای هشت سال دفاع مقدس و همچنین شهدای مدافعان حرم را گلباران کردند و با ذکر فاتحه و یادآوری خاطرات شهدای ورزشی مدافع حرم گیلان، با آرمان های این شهدا تجدبد میثاق کردند.
وی خاطرنشان کرد: در دهه فجر امسال 510 برنامه فرهنگی ورزشی ، توسط جامعه ورزش این استان در گیلان برگزار می شود که تجدبد میثاق با آرمان های شهدای انقلاب اسلامی و گلبارتان مزار شهدا، در راستای این برنامه ها اجرا شد.
مسئول روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان گیلان در ادامه با اشاره به حضور پرشور جامعه ورزش گیلان در راهپیمایی 22 بهمن یادآور شد: جامعه ورزش گیلان همانند سال های گذشته حضور چشمگیری در راهپیمایی روز 22 بهمن امسال خواهد داشت تا همدوش و همگام با سایر اقشار مختلف مردم، مشت محکمی بر دهان یاوه گویان و دشمنان انقلاب اسلامی زده باشد.
7285 /6030
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.