به گزارش خبرنگار ایرنا حسن رستم زاد روز یکشنبه در جلسه شورای اداری در فرمانداری آستارا افزود: ورود و ماندگاری هر گردشگر به صورت مستقیم و غیر مستقیم برای 10 نفر شغل ایجاد می کند اما تاکنون از این ظرفیت در آستارا به درستی استفاده نشده است.
وی بیان کرد: مسئولان برای سرمایه گذاران داخلی و خارجی با هدف رونق اقتصادی تلاش کنند و اولویت دستگاه های اجرایی در حوزه عمرانی، تکمیل طرح های نیمه تمام باشد.
وی ادامه داد: در اجرای برنامه های فرهنگی و اجتماعی از ظرفیت جوانان، بانوان و بسیج استفاده شود و اداره ها با اصحاب رسانه همکاری کنند.
رستم زاد گفت: میانگین سالانه بارش باران در آستارا یک هزار و 200 میلیمتر است اما در تامین آب شرب و کشاورزی مشکلاتی وجود دارد و رفع این مشکل، پرهیز از هزینه های زائد، تکریم ارباب رجوع، ملاقات عمومی با مردم و خودداری از جذب غیر قانونی نیرو توسط مسئولان جدی گرفته شود.
امام جمعه آستارا هم گفت: ایران بعد از 40 سال از انقلاب اسلامی در اوج عزت و اقتدار قرار دارد و امیدواریم مسئولان این شهرستان، جهت حل مشکلات مردم در حوزه های مختلف تلاش کنند.
حجت الاسلام کاظم حافظ نیا افزود: در روز 17 بهمن ماه یادواره بزرگ شهدای آستارا در مصلی نماز جمعه برگزار خواهد شد و دستگاه های اجرایی در برگزاری آن همکاری کنند.
سرهنگ جهانبخش آرمان فرمانده سپاه آستارا هم گفت: انقلاب اسلامی دستاوردهای فراوانی به ارمغان آورده و انعکاس آنها به نسل جوان ضروری است.
وی افزود: دشمنان علیه ما جنگ اقتصادی و فرهنگی راه انداخته اند و باید با برنامه ریزی درست برای خنثی کردن توطئه های آنها اقدام کنیم.
شهرستان مرزی بندر آستارا با 91 هزار نفر جمعیت در منتهی الیه غرب استان گیلان و همسایگی جمهوری آذربایجان واقع شده است.
7105 / 7124/2007
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.