محمدرضا گلی عصر یکشنبه در این باره به ایرنا افزود: براساس توافق سازمان اداری و استخدامی کشور و جهاد دانشگاهی، برگزاری ششمین آزمون استخدامی فراگیر دستگاه های اجرایی به جهاد دانشگاهی واگذار شده است.
وی ثبت نام ششمین آزمون مشترک فراگیر دستگاه‌های اجرایی کشور را برای جذب در 20 دستگاه ذکر کرد و گفت: این دستگاه ها عبارتند از سازمان امور اراضی کشور، بانک ملی ایران، بنیاد شهید و امور ایثارگران، دیوان عدالت اداری، روزنامه رسمی کشور، سازمان امور مالیاتی کشور، سازمان بهزیستی کشور، سازمان تعزیرات حکومتی، سازمان ثبت اسناد و املاک کشور، سازمان جنگل‌ها، مراتع و آبخیزداری کشور، سازمان حفاظت محیط زیست، سازمان خبرگزاری جمهوری اسلامی ایران (ایرنا)، سازمان شیلات ایران، سازمان هدفمندسازی یارانه‌ها، شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور (مادر تخصصی)، مرکز اورژانس تهران، وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، وزارت صنعت، معدن و تجارت، وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و وزارت ورزش و جوانان که از امروز و از طریق سایت اینترنتی مرکز آزمون جهاد دانشگاهی به نشانی www.hrtc.ir آغاز می شود.
گلی یادآور شد: تمامی فرآیندهای مربوط به ثبت نام داوطلبان شرکت در آزمون، انحصاراً از طریق همین سایت انجام می شود و به مراجعات حضوری پاسخ داده نخواهد شد.
معاون سازمان مدیریت وبرنامه ریزی استان گیلان شرایط سنی متقاضیان شرکت در آزمون استخدامی برای رشته‌ها و شغل‌های متعدد را متفاوت ذکر کرد و گفت: در دفترچه راهنما مشخص شده که برای چه شغلی چه شرایط سنی تعیین شده ضمن اینکه این شرایط سنی برای داوطلبان با مدارک تحصیلی متفاوت خواهد بود.
گلی زمان ششمین آزمون استخدامی مشترک فراگیر دستگاه‌های اجرایی را تاریخ 17 اسفندماه امسال عنوان و اضافه کرد: متقاضیان شرکت در آزمون توجه داشته باشند که تاریخ ثبت نام تمدید نخواهد شد؛ این آزمون شامل دو دفترچه که یکی از آنها حاوی سئوالات عمومی و دیگری حاوی سوالات تخصصی است و دفترچه سوالات تخصصی آزمون بر اساس شغل انتخابی داوطلبان خواهد بود.
به گفته گلی، سوالات آزمون عمومی شامل هفت مبحث نظیر فناوری اطلاعات، ریاضی و آمار مقدماتی، زبان و ادبیات فارسی، معارف اسلامی، زبان انگلیسی، اطلاعات عمومی، دانش اجتماعی و حقوق اساسی و هوش و توانمندی عمومی است که این موارد برای تمامی داوطلبان مشترک است.
7296/2007/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.